13

مهر

1403


ورزشی

06 تیر 1392 09:51 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _   کومیته کاهای نوجوان و جوان کشومان در بخش بانوان درسالن شهید کبکانیان تهران به مصاف هم رفتند تا جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کنند.

 

 در این مسابقات دو بانو هرمزگانی هرچند انگیزه لازم برای شرکت دراین رقابت ها به دلیل نبود حمایت لازم از سوی مسوولان نداشتند اما به خاطر حفظ آبروی ورزش استان باتلاش فراوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

 در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، “فائزه چیذری” ازاستان البرز با ۵ برد و “مژده قاسمی نژاد” از هرمزگان با ۴ برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند.در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، “آویشن باقری” از گیلان با ۳ برد و “زینب رضایی” از مازندران با ۲ برد و یک باخت و در وزن ۵۴+کیلوگرم “فاطمه پروانه” از گیلان با ۴ برد و “ملیکا احدی” از تهران با ۳ برد و یک باخت جواز حضور در تیم ملی را دریافت کردند.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، “سمیه تکمار” از هرمزگان با ۳ برد “فاطمه قربانزاده” با ۴ برد و یک باخت مجوز حضور در تیم ملی را بدست آوردند. ضمن اینکه “درنا کاویانی” از فارس نیز به دلیل عملکرد مناسب اردونشین شد.

در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، “پریسا وفایی” از تهران با ۳ برد و “زهرا طرازپور” از فارس با ۲ برد و یک باخت نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی بودند.مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم های نوجوانان و جوانان کاراته ایران در بخش بانوان برای حضور درمسابقات آسیایی امارات نهم تیرماه آغاز خواهد شد.امیدواریم که مسئولین  از این موفقیت که در کاراته هرمزگان بی نظیر بوده  وتاکنون سابقه نداشته است دو نفر از بانوان استان در تیم ملی حضور داشته باشند به راحتی همچون سال قبل عبور نکنند.در دوسال گذشته تکمار اولین و تنها بانوی تاریخ کاراته هرمزگان بود که در تیم ملی عضویت داشت اما امسال شاهد حضور ۲ملی پوش هستیم و قاسمی نژاد هم به وی اضافه گردید.در ضمن مسئولین بایستی با حمایت های خوب و همه جانبه خود از این دو قهرمان بندرلنگه عضو باشگاه البدر بندرکنگ زمینه فیکس شدن شان را در تیم ملی فراهم سازند.

دیدگاه ها (0)
img