۲۳ دفتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه های اجرایی هرمزگان ایجاد شده‌است



به گزارش صبح ساحل، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان پنجشنبه شب در نشست کارگروه سرمایه گذاری استان اظهار داشت: دفاتر جدید سرمایه گذاری در راستای مرکز خدمات سرمایه گذاری بستری برای سرمایه گذاران در استان برای دریافت خدمات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن است.

ایرج حیدری ادامه داد: هرمزگان از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است و دستگاه‌های اجرایی باید روند جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری را با پیگیری از طریق شبکه بانکی سرعت بخشند.

وی تصریح کرد: کاهش سامانه های مرتبط با سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی و ایجاد سامانه یکپارچه سرمایه گذاری به همراه تدوین بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری می تواند تاثیر شایانی در رفع موانع پیش روی حوزه سرمایه گذاری و سرعت بخشیدن به کارها در این حوزه کند.

این مقام مسوول افزود: گره گشایی از کار سرمایه گذاران مهمترین مطالبه از دفاتر خدمات سرمایه گذاری در دستگاه‌های اجرایی است و انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی اختیارات ویژه به این دفاتر تفویض کنند و کارشناسان مجرب و متخصص حوزه سرمایه گذاری در این بخش مستقر شوند.

حیدری گفت: عملیاتی کردن طراحی و تدوین اطلس پروژه های سرمایه گذاری به همراه اخذ مجوزهای مورد نیاز برای لکه های مشخص شده سرمایه گذاری عاملی است که می تواند روند جذب سرمایه گذاری را سرعت بخشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه شورای بخش خصوصی و دولتی برای سرعت بخشیدن به روند جذب سرمایه گذاری ها نهایت استفاده به عمل آید.

وی یادآور شد: کسب رتبه دوم جذب سرمایه گذاری خارجی توسط استان هرمزگان در سطح کشور مرهون مدیریت و حمایت همه‌جانبه استاندار هرمزگان از حوزه سرمایه گذاری استان و همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها