شهرستانها
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از بهره برداری کارگاه گرگور بافی بندرلنگه در تابستان امسال خبر داد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از بهره برداری کارگاه گرگور بافی بندرلنگه در تابستان امسال خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، رضا برومند در کارگروه توسعه روستایی، عشایر، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت:طرح گرگوربافی در بندرلنگه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان آغاز در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۱۵۲ متر مربع در شهرستان بندرلنگه در دست ساخت است.
وی افزود: با راه اندازی طرح گرگور بافی بندرلنگه برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد میشود.
برومند گفت:صنعتگران این رشته با حوصله و دقت فراوان سیمهای مفتولی را بصورت دسته دسته به هم میبافند تا وسیلهای برای صید و صیادی مهیا شود.
گرگور بافی یکی از صنایع دستی رایج استان است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
مونتهنگرو مدعی دستگیری یک هکر مرتبط با ایران شد
بازی پرسپولیس و چادرملو با تاخیر برگزار میشود
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ ۵ تیر ۱۴۰۵
پخش فصل جدید «آقای قاضی» بدون بهزاد خلج
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با ژاپن اعلام شد
امروز آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۵
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی