12

مهر

1403


ورزشی

10 تیر 1392 09:46 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ بدقولی مسوولان نسبت به وعده‌هایی که به ورزشکاران هرمزگانی داده می‌شود بسیار پررنگ شده است .هر روز یکی از ورزشکاران اظهار می‌دارد که فلان مسوول قول داده است که اگرفلان قهرمانی را به دست بیاوری پاداش خوبی به شما داده خواهد شد ولی این اتفاق خیلی کم می‌افتد.

یکی از این ورزشکاران که قول مسوولان برای او تاکنون عملی نشده است حسن زارعی دونده‌ای است که مسافت 1300 کیلومتری بندرعباس تامرقد امام‌خمینی(ره) را به صورت دویدن طی کرد. زارعی که متولد1366 روستای کلومیناب است برای این که بتواند این مسیرومسیرهای بعدی را به خوبی پشت‌سربگذارد نیاز به حمایت‌های لازم از سوی مسوولان دارد که این حمایت تاکنون فقط از سوی بسیج سپاه امام‌سجاد هرمزگان عملی شده است وسایرقول‌هایی که به ایشان داده شده است تاکنون عملی نشده اند وعملی‌نشدن این قول‌ها باعث دلسردی این ورزشکار دونده خوب هرمزگانی گردیده است.

زارعی که رشته اصلی ورزش‌اش فوتبال است ودرتیم‌های چون تربیت، شهسوار کربلا، نخلاب، نای‌بند وآلومینیوم بازی کرده است درباره قول‌های مسوولان به صبح‌ساحل می‌گوید: وقتی خواستم مسیر1300 کیلومتری مرقد بندرعباس تا حرم مطهر امام‌خمینی(ره) را با دویدن حل کنم تمرینات زیادی را درشهرهای کیش، مشهد، رامسر وانزلی برگزار کردم وبرای این تمرینات نیاز به مربی ویک‌جا برای اقامت داشتم که برای این‌کار خانه خودم را فروختم تا به هدف خودم برسم.

وی اظهارداشت: برای طی‌کردن مسیر 1300 کیلومتر وتمرینات بالغ بر 130میلیون تومان هزینه کردم  و به امید روزی که اسپانسرها ومسوولان به قول‌هایی که داده‌اند عملی کنند این کار را کردم  اما این قول‌ها هیچ‌کدام تاکنون عملی نشده است وتنهاحامی من سپاه امام‌سجاد(ع) بوده است.

زارعی که دل‌پری داشت درادامه گفت: برای این که بتوانم راه امام وشعار خود که همان ایستادن مثل کوه پشت آرمان‌های مقام معظم رهبری است عملی کنم برنامه‌های دیگری هم درنظر دارم که برای عملی‌کردن این برنامه تنها دوخواسته از مسوولان دارم.

اولین خواسته من این است که رکوردهای  که من انجام می‌دهم را درکتاب گینس به ثبت برسانندوبعد مشکلات مالی من را حل نمایند.

وی درادامه به صبح‌ساحل گفت: برنامه‌بعدی من رفتن از مرقد امام به مشهد مقدس است که این برنامه از اول شهریورماه آغاز خواهد شد و روز بیست‌وششم شهریورهمزمان با ولادت‌امام‌رضا(ع) به پایان خواهد رسید.

وی گفت: سه برنامه دیگر هم درآینده دارم هرچند این سه برنامه مسیرهای تاحدود 300 کیلومتر است اما بسیار کاربزرگی است.زارعی از رفتن از شلمچه تاکربلا، کربلا تا مدینه وازحرم حضرت زینب(س) تا فلسطین خبرداد وگفت: این برنامه‌ها درصورتی عملی خواهد شد که مسوولان حامی من باشند.

زارعی انتظارات خودش را از اداره کل ورزش وجوانان زیاد دانست و گفت: متاسفانه سه بار به اداره کل رفتم تا دانشور مدیرکل ورزش وجوانان را ببینم ولی هربار به دربسته خوردم.

وی اظهارداشت: برای اولین برنامه چندبار نامه به اداره کل ورزش وجوانان نوشتم ولی پاسخی داده نشد وبعد از آن به سراغ اسپانس رهای بعدی رفتم.

وی گفت: اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان به عنوان رکن اصلی ورزش استان حتی یک خیرمقدم به من نگفتند وسراغی از حال من  هم نمی پرسیدند.

زارعی درادامه ضمن تشکر از سلطان‌زاده شهردار بندرعباس و خانم گودرزی رئیس سازمان فرهنگی ورزش شهرداری گفت: باوجودی که کارم من ربطی به شهرداری نداشت اما شهردار و خانم گودرزی برای من یک جلسه با خبرنگاران تشکیل دادند وهدیه‌ای به من دادند که هیچ‌گاه این حمایت آن‌ها را فراموش نخواهم کرد.

حسن زارعی که یک نیم‌فصل به عنوان فوتبالیست درتیم الوصل امارات هم توپ زده است به صبح‌ساحل گفت: در طول مسیر بندرعباس تا مرقد امام(ره) استانداران، فرمانداران، مدیران کل ورزش چنان استقبالی از من می‌کردند که خودم تعجب می کردم وهمه  آن ها اظهار می‌داشتند که ای‌کاش به عنوان نماینده استان‌ما این اقدام را صورت می‌دادید ولی در شهر خودم این برخورد با من نشد واین‌کم‌لطفی‌هاست که باعث می‌شود که من ورزشکار دل‌سرد شوم.

وی گفت: برای شما یک مثل کوچک بزنم که حسینی دوچرخه‌سواری که از تهران تا بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس رکاب زد از سوی مسوولان شهرش پاداش‌های زیادی دریافت کردولی وقتی من برای اولین‌بار یک کار بزرگ انجام دادم  به چشم کسی نیامد.

وی در پایان ضمن تشکر دوباره از سردار مارانی فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع)، شهردار بندرعباس، مختار زارعی برادرش، و مربیانش رضا نوری‌زاده، عبدالرضاپورسبزعلی،کامبیزطارمی، حسن مریدی وکامبیز رحیمی گفت: دوست دارم مسوولان تنها به فکر برخی از رشته‌های ورزشی نباشند ومن دونده راکه به دنبال اهداف بزرگی برای سربلندی استان  هستم  را فراموش نکنند.

دیدگاه ها (0)
img