آماده باش شهرداری حاجی‌آباد برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل‌ها



شهرداری حاجی آباد از آمادگی حداکثری این نهاد در پیشگیری از وقوع آتش سوزی در بوستان‌ها، فضاهای سبز شهری، جنگل‌ها و مراتع با همکاری دستگاههای ذیربط خبر داد.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، روز یک شنبه مورخ ۱۸ خرداد ماه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای دستورالعمل طرح جامع مدیریت و پیشگیری اطفای آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع با حضور علیرضا حسن زاده شهردار حاجی آباد، روسای ادارات منابع طبیعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و محیط زیست به همراه مسئول آتش نشانی شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد.
در این جلسه با اشاره به افزایش دمای هوا و خشک شدن پوشش گیاهی که امکان آتش سوزی را افزایش می دهد بر لزوم آماده باش و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات و ماشین آلات جهت اطفای حریق جنگل ها و مراتع تاکید شد.
در این جلسه مقرر گردید مانور مشترک اطفاء حریق به منظور آمادگی کامل، ارزیابی توانایی عملکرد نیروهای عملیاتی، ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاههای اجرایی و بررسی اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻻزم ﺟﻬﺖ پیشگیری از وﻗﻮع حریق در جنگلها و مراتع برگزار گردد.
همچنین احداث جاده دسترسی باغات کلدان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
و در پایان بر لزوم احداث آتش بر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان حاجی آباد در نقاط حادثه خیز صحبت و تبادل نظر شد.

منتشر شده: 1
محمدرضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
حاجی اباد نه اینکه همش جنگله باید خیلی مراقب باشن ولی کنید این حرف هارو یه فکری برای وضعیت کرونا رو بکنید بیمارستان به انداره کافی تخت نداره یه فکر برای اون بکنید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها