استفاده از ماسک برای دستفروشان در بازار بندرعباس الزامی شده است



مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن در استان هرمزگان به ویژه در مرکز استان، استفاده از ماسک برای دستفروشان در بازار بندرعباس الزامی شده است.
به گزارش صبح ساحل، رضا خوشبخت ، اظهار کرد: این اقدام به منظور پیشگیری از ابتلای بیشتر شهروندان به این بیماری خطرناک انجام شده است و این روند تا بهبود شرایط ادامه می‌یابد.

وی افزود: حفظ سلامت فروشندگان، خریداران و نیروهای رفع تخلف شهری مستقر در بازار مرکزی بندرعباس از هر اقدام دیگری مهم‌تر است و با متخلفان رعایت نکردن نکات بهداشتی برابر قانون برخورد می‌شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در همین راستا از فعالیت دستفروشانی که در محل فعالیت خود نکات بهداشتی را رعایت نکنند جلوگیری می شود.

خوشبخت تصریح کرد: بازار بندرعباس محل اجتماع روزانه بسیاری از مردم به منظور تأمین مایحتاج است و اگر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت نگیرد ممکن است به یکی از کانون‌های شیوع این بیماری در مرکز استان تبدیل شود.

وی از شهروندان درخواست کرد: تنها برای خریدهای ضروری خود و بدون همراه داشتن خانواده به بازار مرکزی شهر مراجعه کنند و هنگام خرید ضمن استفاده از ماسک و دستکش نکات بهداشتی را نیز رعایت کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف دستفروشان در بازار بندرعباس و استفاده نکردن آنها از ماسک می‌توانند به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

منبع: ایمنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها