رئیس شورای اسلامی شهر سوزا در شهرستان قشم:

رد پای کرونا در نانوایی‌/ آسیب‌های عدم ارائه آمار جبران ناپذیر است



فردی مشکوک به کووید-19 در نانوایی یکی از شهرهای جزیره قشم مشغول به کار است و بواسطه عدم ارائه آمار و اطلاعات رسمی، مسوولان محلی قادر به برخورد با وی نیستند.

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم ملاحی در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: شبکه بهداشت حسب دستور وزارت بهداشت در روزهای اخیر آمار مبتلایان به کووید-19 را اعلام نمی‌کند.
وی با بیان اینکه چنین اقدامی آسیب‌هایی را به همراه داشته، افزود: حداقل باید مسوولان محلی نظیر شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در جریان آمار و اطلاعات مبتلایان قرار بگیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر سوزا تصریح کرد: خانواری که پدر خانواده بواسطه ابتلا به کرونا در آی‌سی‌یو(ICU) بستری است و اعلام شده که افراد خانواده نیز مثبت هستند و نیازی به آزمایش نیست به راحتی در شهر تردد دارند.
ملاحی ادامه داد: از این افراد می‌خواهیم از تردد در شهر پرهیز کنند اما چون مدرک و آمار رسمی در اختیارمان قرار نگرفته قدرت لازم برای مقابله را نداریم و تذکرات می‌تواند به تنش و درگیری منجر شود.
وی اضافه کرد: فرزند این خانواده در نانوایی مشغول به کار است و تذکرات را تهمت دانسته می‌گوید مدرکی وجود ندارد و من روال معمول زندگی خود را طی می‌کنم.
رئیس شورای شهر سوزا ابراز داشت: شورا و شهردار ماشین و راننده‌ای را برای خرید نیازهای ضروری خانوارهای مبتلا در نظر گرفته اما رویه موجود کارایی لازم را ندارد.
ملاحی با بیان اینکه سلامت جامعه را نباید به وجدان افراد واگذار کرد، گفت: به این شیوه نمی‌توان کرونا را مهار کرد و بستر برای ابتلای کل جامعه فراهم آمده است.

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
محمد
۳۱ خرداد ۱۳۹۹
کاملا با نظر آقای ملاحی موافقم .
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها