مسوول بسیج رسانه قشم:

تعهد، تخصص و اسلامگرایی اصل زیربنایی رسانه است



مسوول بسیج رسانه قشم گفت: تخصص، تعهد و اسلام‌گرایی باید به عنوان یک اصل زیربنایی قرار بگیرد چرا که سواد رسانه‌ای همچون بسیاری از ابزارها دارای جنبه خیر و شر می‌باشد. 
به گزارش صبح ساحل از قشم، مجتبی نوزرنژاد در جنع خبرنگاران بیان کرد: سواد رسانه‌ای را می‌توان از برترین نوع دانش برشمرد چرا که با برخورداری از این علم و پیاده‌سازی آن در جامعه می‌توان سایر علوم و ارزش‌های بشری را راهبری و تعالی بخشید. 
وی اظهار کرد: بسیج رسانه ساختاری فراسازمانی است که قابلیت ارتقای سواد رسانه‌ای توام با اسلام‌گرایی در جامعه را دارد و ایفای نقش موثر آن به تقویت روحیه انقلابی‌ و تحقق اسناد راهبردی بالادستی همچون بیانیه گام دوم انقلاب می‌انجامد. 
مسوول بسیج رسانه ادامه کرد: در گام نخست باید برداشتی درست از کارکردها و رسالت آن در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در اذهان ایجاد شود. توام با این گام، تدوین سند چشم‌انداز راهبردی بر منبای شرایط کاملا بومی از اولویت‌هایی است که مد نظر قرار گرفته و مطالعات مقدماتی آن در حال انجام است. 
وی تصریح کرد: گام‌های بعدی به تبع سند راهبردی تدوین و پیاده‌سازی خواهد شد، از نیازهای ابتدایی تقویت بسیج رسانه در قشم با توجه به نشست‌های مشورتی با رده بالادستی در مرکز استان، پرداخت ویژه به سواد رسانه‌ای در سطح پایگاه‌های بسیج به عنوان شالوده کار می‌باشد. 
نوزرنژاد گفت: طرح «هر پایگاه یک رسانه» در جزیره قشم اجرا خواهد شد که در این طرح هر پایگاه و اقشار مختلف بسیج حداقل یک نیرو را جهت آموزش‌های تخصصی حوزه رسانه در اختیار بسیج رسانه قرار می‌دهند. 
وی بیان کرد: در افق بلند مدت، این بسیجی به عنوان راهبر رسانه‌ای پایگاه و محله ایفای نقش خواهد داشت و از مجرای این طرح علاوه بر کادرسازی و افزایش ضریب نفوذ نیروهای انقلابی در نبرد رسانه‌ای، مشکلات محلات مختلف به شیوه‌ای موثر تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. 
مسوول بسیج رسانه قشم ادامه داد: کمبود آب آشامیدنی در غرب جزیره قشم یکی از عمده معضلاتی است که انعکاس آن مطالبه جمع کثیری از مردم بویژه در روستای سلخ است و بسیج رسانه بنابر رسالت خود در صورت برطرف نشدن آن طی روزهای آتی، رزمایشی را برای بازتاب رسانه‌ای گسترده آن اجرا خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها