قویدل،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

ثبت نام درخواست جهش تحصیلی در دوره اول متوسطه از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود



محمد قویدل معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ثبت نام متقاضیان جهش تحصیلی در دوره اول متوسطه از ۲۳ تیرماه تا اواسط مردادماه در مدارس امکان پذیر است.

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل  گفت: به استناد ماده ۲۹ آیین نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه قبول شدگان ساعی و برجسته  پایه هفتم با رعایت شرایط زیر و تقاضای کتبی ولی خود می توانند در ارزشیابی شهریوماه پایه هشتم شرکت نمایند و در صورت موفقیت به صورت جهشی به پایه نهم ارتقا یابند.

وی شرایط جهش در مدارس عادی دولتی و استعداد درخشان متفاوت خواند و شرایط جهش در مدارس متوسطه دوره اول عادی را معدل کل پایه هفتم آنان حداقل ۱۸ و نمره نوبت دوم آنان در هر درس حدقل ۱۵ و عدم کسب نمره کمتر از ۱۶ در ارزشیابی شهریورماه پایه هشتم دانست.

قویدل با اشاره به شرایط جهش دانش آموزان در مدارس استعداد درخشان، بیان کرد: معدل کل پایه هفتم در خردادماه حداقل ۱۹ بوده و در ارزشیابی نوبت دوم در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از ۱۸ نداشته باشد و همچنین در ارزشیابی مربوط به جهش تحصیلی که در شهریورماه برگزار می شود، در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از ۱۷ کسب نمایند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار کرد: نحوه شرکت متقاضیان جهش تحصیلی موضوع ماده ۲۹ و بند "ه" ماده ۳۳ ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی شهریورماه به صورت حضوری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها