۱۱ هزار متر مربع از اراضی ملی در «جزیره قشم» رفع تصرف شد



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: افزون بر ۱۱ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهر سوزا جزیره قشم رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی اعلام کرد: افزون بر ۱۱ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در جزیره قشم رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: اراضی ملی اعاده شده با هدف احقاق حقوق مردم در شهر سوزا جزیره قشم رفع تصرف شده است.

وی همچنین تصریح کرد: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در زمینه مبارزه جدی با متصرفان اراضی ملی و دولتی ، برخورد بدون اغماض با زمین‌خواران حرفه‌ای در مناطق مختلف استان هرمزگان به ویژه جزیره قشم به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته و در این راستا ضمن صیانت از حقوق بیت المال با جدیت و قاطعیت با افراد سودجو مقابله شده است.

صالحی در ادامه تأکید کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح گردد با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد.

مقام عالی قضایی استان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ماند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها