12

مهر

1403


ورزشی

26 تیر 1392 09:17 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از هفته اول آبان‌ماه آغاز خواهد شد. تیم والیبال آلومینیوم المهدی نماینده هرمزگان دراین مسابقات هنوز بلاتکلیف است ومنتظررای نهایی مجمع صندوق فولاد اصفهان است تا ببیند چه تصمیمی برای این تیم می‌گیرد.بعد ازاین‌که نقل‌وانتقال باشگاه آلومینیوم به صندوق بازنشستگان فولاداصفهان انجام شد متاسفانه مشکلاتی برای تیم‌های ورزشی آلومینیوم به وجود آمده است که این مشکلات باید هرچه زودتر برطرف شود.ورزش آلومینیوم که به عنوان یک برند برای استان درآمده است نباید به این سادگی کنارگذاشته شود. برای این که بیشتر از اوضاع واحوال تیم والیبال آلومینیوم باخبرشویم به سراغ فریدون الهامی رئیس هیات والیبال ومدیرفنی این تیم رفتیم که ایشان به صبح‌ساحل گفت: متاسفانه هنوز هیچ‌کاری برای تیم والیبال صورت نگرفته‌است وتنها کاری که انجام شده واریز مبلغ ورودیه مسابقات است.

وی اظهارداشت: هرچه تیم دیرتر بسته شود درطول مسابقات بیشتر دچار مشکل می‌شویم واگر می‌خواهیم تیمی درحد واندازه یک تیم مدعی داشته باشیم باید هرچه سریع تر تکلیف آن مشخص شود. وی که با امیدواری زیادی درباره حضور موفق آلومینیوم درلیگ برتر والیبال صحبت می‌کرد گفت: برای این‌که یک مربی خوب وباتجربه داشته باشیم صحبت‌های اولیه را با محمدرضادامغانی مربی فصل پیش انجام داده‌ایم اما تازمانی که تکلیف تیم مشخص نشود نمی‌توانیم با ایشان قرارداد نهایی را به امضاء برسانیم.

مدیرفنی تیم والیبال آلومینیوم المهدی درادامه گفت: همه تیم‌های حاضر درمسابقات لیگ برتر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند وبه دنبال جذب بازیکنان تراز اول هستند اما تیم‌ هرمزگان  هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ است زیرا بازیکنان هنوز اطمینان کافی ندارند که آیا واقعاً امسال آلومینیوم درلیگ برتر حضور دارد یا این که نمی‌خواهد دراین مسابقات شرکت کند.

الهامی درادامه اظهارداشت: فرصت چندانی نداریم وبایدحداقل دوماه زمان باشد که بتوانیم اردوها وتمرینات منظمی را پشت‌سر بگذاریم تا بازیکنان به یک آمادگی کامل برسند اما زمان به شدت دارد  برای والیبال آلومینیوم می گذرد.

رئیس هیات والیبال هرمزگان گفت: تلاش مسوولان استان ونمایندگان مجلس برای تیمداری آلومینیوم المهدی بسیار جدی بوده است وخوشبختانه موافقت اولیه را از وزیر کار ورفاه اجتماعی گرفته‌اند ومنتظر جواب مجمع بازنشستگان فولاد اصفهان هستیم که انشاء‌ا...این مجمع هم با یک دیدباز به این مسئله نگاه خواهد کرد. فریدون الهامی درادامه گفت‌وگو با صبح‌ساحل  ازکسب مقام چهارمی تایدواتر هرمزگان را درمسابقات والیبال ساحل کشور خبرداد وگفت:شش تیم به این مسابقات اعزام کردیم که در بین 33 تیم حاضر تیم تایدواتر عنوان چهارمی را به دست آورد و حمدانی داور خوب هرمزگانی هم دراین مسابقات درخشش بسیارخوبی داشت وبازی فینال را سوت زد.

الهامی گفت: مسابقات والیبال درتمامی رده های سنی درماه مبارک رمضان درحال برگزاری است که حضور پررنگ پیشکسوتان جذابیت خاصی به این مسابقات داده است. رئیس هیات والیبال استان اظهارداشت: کلاس‌های ارتقاء داوری ومربیگری والیبال بعد از ماه‌مبارک‌رمضان برگزارخواهد شد. وی در پایان از موفقیت نوجوانان جوانان وتیم والیبال بانوان خبردادوگفت: تیم بانوان هرمزگان نایب قهرمان کشور شد. تیم والیبال نوجوانان هرمزگان به دسته اول وتیم جوانان هرمزگان هم به لیگ دسته دوم کشور راه یافتند.

دیدگاه ها (0)
img