12

مهر

1403


ورزشی

26 تیر 1399 17:31 0 کامنت
علیرضا عقیدتمند قهرمان پنجمین دوره مسابقات پیشکسوتان استان هرمزگان شناخته شد. 
به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات در پنج دور با زمان پنج دقیقه و یک ثانیه پاداش به صورت آنلاین زیر نظر هیات استان هرمزگان برگزار شد. در پایان این رقابت علیرضا عقیدتمند از جزیره کیش مقام اول را کسب کرد. ابراهیم ذاکری گورزانگی از شهرستان میناب دوم شد و یدالله سالاری از شهرستان میناب مقام سوم در مکان سوم ایستاد.
 
 

 نخستین دوره شطرنج آنلاين بندرعباس 

عنوان نخستین دوره شطرنج آنلاین شهرستان بندرعباس را بردیا جهان تیغی از کیش به دست آورد.
این مسابقات با حضور ۱۵ شرکت کننده در ۷ دور به روش سوئیسی و به میزبانی شهرستان بندرعباس به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان بردیا جهان تیغی  با ۶/۵ امتیاز از کیش اول شد. عیسی دادی پور از رودان با ۵ امتیاز و پوئن شکنی بیشتر درمکان دوم ایستاد و مرتضی رنجبر از رودان با ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد. 
  
 
  عقیدتمند از کیش اول شد 
   

 شطرنج آنلاین نوجوانان 

رضا ذاکری قهرمان دهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین نوجوان زیر ۱۴ سال هرمزگان شناخته شد.‌در این دوره از مسابقات که با شرکت ۲۶ شطرنجباز نوجوان از استان هرمزگان در ۷ دور و به روش سوئیسی برگزار شد رضا ذاکری از میناب با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد. پارمیس نورین از کیش با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۴ در مکان دوم ایستاد وبردیا جهان تیغی از کیش با کسب ۵/۵ امتیاز سوم شد. این مسابقات هر هفته چهارشنبه برگزار می شود.
   عقیدتمند از کیش اول شد 
  
دیدگاه ها (0)
img