ورود مجلس به موضوع برگزاری کنکور/ شکایت های مردمی به کمیسیون اصل 90 رسید



رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع برگزاری کلیه آزمون‌ها و کنکور خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌ها و شکایات واصله در خصوص برگزاری کنکور و آزمون‌ها، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از شکایات داوطلبان و خانواده آنها به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه امکان حضور و شرکت در هیچ آزمون و کنکوری را به علت نامساعد بودن شرایط کشور و همه گیری ویروس کرونا ندارند.

پژمانفر در ادامه خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به کمیته مربوطه محول کردیم تا به‌طور دقیق، مشخص و جدی بررسی‌های لازم را صورت داده و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه کند تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما پس از به نتیجه رسیدن بررسی‌هایمان با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز هماهنگ خواهیم بود تا بر این اساس تصمیمات لازم و منطقی در این خصوص اخذ شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد که قطعاً برای مجلس شورای اسلامی جان و سلامت داوطلبان اولویت خواهد بود و این موارد را حتماً از طریق ستاد مقابله با کرونا و به ویژه وزارت بهداشت پیگیری و رایزنی خواهیم کرد.

جمعی از مردم با ثبت سوژه‌ای با عنوان "لزوم طرح دو فوریتی مجلس برای تعویق کنکور" خواستار تعویق کلیه کنکورها شدند.

در این مطالبه آمده است: در شرایط فعلی بیماری کرونا در کشور به‌هیچ وجه امکان برگزاری هیچ یک از کنکور‌ها وجود ندارد و در‌خواست تعویق تمامی کنکور‌ها تا زمان شرایط ایمن، داریم.می‌توانید از نظرات پزشکان این حوزه درباره شرایط برگزاری کنکور استفاده کنید.

منبع:فارس

منتشر شده: 1
مهرانی
۲۹ تیر ۱۳۹۹
چرا باید کنکور معلق بشه.اینهمه بچه ها زحمت کشیدند درس خوندن .اونوقت یه مشت ادم سو استفاده گر کرونا رو بهونه کردن که کنکور ندن.زحمات بچه های ما هم هدر میره
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها