راه اندازی اولین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان وبلوچستان



رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستلن وبلوچستان گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم در جنوب استان، بیمارستان روانپزشکی ایرانشهر در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متربع در محل ساختمان فعلی دانشکده پرستاری مامایی پس از انجام بهسازی موردنیاز، تجهیز و به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمدمهران امینی فرد افزود: ظرفیت اولیه این مرکز درمانی با چهار متخصص اعصاب و روان، ۶۰ تخت بستری در نظر گرفته شده و با توجه به وجود فضاهای آزمایشگاهی، کلینیک، بستری و اورژانس قابلیت تبدیل به مرکز مغز و اعصاب استان را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محوطه سازی مرکز فوق درحال انجام است و بزودی تجهیز و بهسازی فضای داخلی نیز اجرایی می شود.

وی افزود: بیماران نیازمند خدمات روانپزشکی درحال حاضر جهت دریافت خدمات مذکور به مرکز استان یا استانهای همجوار مراجعه می نمایند که با راه اندازی این بیمارستان علاوه بر تسریع و تسهیل در خدمات رسانی از حجم انبوه مراجعات شهروندان جنوب استان به سایر مراکز درمانی جلوگیری خواهد شد.

شمارش معکوس جهت افتتاح بلوک زایمانی چابهار

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر همچنین گفت:بلوک زایمانی چابهار یکی از بزرگترین مراکز مادر و کودک جنوب استان بوده که شامل ۲۷ اتاق زایمان مجزا و مجهز به مدرنترین تجهیزات روز دنیاست که علیرغم تمام مشکلات اعتباری با سرعت درحال اجراست.

دکتر امینی فرد اظهار داشت: این مرکز درمانی با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی و در زیربنای ۱۸۰۰متر مربع در حال اجراست و تاکنون بالغ بر۵۰ میلیارد ریال صرف اجرای آن شده است.

وی بیان کرد:پروژه فوق درحال حاضر در مرحله اجرای نمای بیرونی، تاسیسات داخلی و محوطه سازی می باشد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید طی یکماه آتی اتمام و آماده افتتاح خواهد بود.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها