دستگاه های اجرایی نحوه استفاده از خدمات الکترونیکی را به مردم اطلاع رسانی کنند



استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی گسترده، آموزش‌های لازم را جهت دریافت خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان بر ضرورت افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی را به مردم تاکیدکرد و افزود: مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات از سامانه‌های اینترنتی ادارات برای انجام امور استفاده کنند.
وی ابرازداشت: برخی دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان همچون آب وفاضلاب با ۲۲ خدمت و بیمه تامین اجتماعی با ۳۰ خدمت اقدام‌های خوبی را از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم ارائه می‌دهند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: سازمان همیاری شهرداری های استان نیز سامانه‌ای را جهت ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری ها طراحی کرده که در حال حاضر به صورت پایلوت در شهرداری بندرخمیر در حال اجراست.
همتی باتوجه به اینکه در مجموع ۲۳۶ خدمت توسط شهرداری‌ها ارائه می‌شود، گفت: مردم بیشتر برای دریافت ۱۰۰ خدمت به شهرداری ها مراجعه حضوری دارندکه با راه اندازی این سامانه در هفته دولت در همه شهرداری های استان، این خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود.
وی یادآورشد: توسعه دولت الکترونیک در واقع افزایش شفافیت، سلامت اداری، سرعت در ارائه خدمات و کاهش تردد مردم را درپی دارد.پ

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها