12

مهر

1403


ورزشی

28 مرداد 1399 18:07 0 کامنت
مصطفی زاهدی از میناب قهرمان ششمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین بین المللی به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.
به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات با شرکت ۱۰۷ شطرنجباز در ۹ دور و به روش سوئیسی با زمان سه دقیقه به اضافه دو ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این رقابت مصطفی زاهدی از میناب با ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۹ عنوان نخست را کسب کرد.‌ آریا طالبی از لارستان با ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد. عبدالرضا رضایی از لامرد با ۷ امتیاز سوم شد. عسل جودی زاده از اهواز با ۵/۵ امتیار عنوان امتیاز آورترین بانو را کسب کرد. مسابقات هفتگی آزاد هیات شطرنج بندرلنگه روزهای دوشنبه ساعت ۲۲ بع صورت آنلاین برگزار می شود.

هفتمین دوره مسابقات دانش آموزی

علی تالانه از بندرعباس قهرمان هفتمین دوره مسابقات دانش آموزی شطرنج زیر ۱۸ سال استان هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج شهرستان رودان شناخته شد.این دوره از مسابقات با حضور شطرنجبازان زیر ۱۸ سال استان هرمزگان در پنج‌ دور برگزار شد که در پایان علی تالانه از بندرعباس دانش آموز کلاس هشتم با ۴/۵ امتیاز، رضا ذاکری از میناب دانش آموز کلاس هشتم با چهار امتیاز و آرش منصوری از مینابدانش آموز کلاس هشتم با سه امتیاز در مکان های اول تا سوم ایستادند. 
 شطرنجباز مینابی عنوان نخست را کسب کرد 

 شطرنج آنلاین جزیره ابوموسی 

آرمین قائدی از استان فارس قهرمان ششمین دوره هفتگی مسابقات شطرنج آنلاین جزیره ابوموسی معرفی شد.‌
این دوره با شرکت ۶۱ شطرنجباز در هفت دوربازمان سه دقیقه ودوثانیه پاداش به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان آرمین قائدی موصلو از استان فارس با ۶/۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت‌. علیرضاعقیدتمنداز جزیره کیش با ۵/۵ امتیاز دوم شد و عبدالرضا رضایی از لامرد فارس با پنج امتیاز سوم شد.
دیدگاه ها (0)
img