13

مهر

1403


ورزشی

29 مرداد 1399 14:28 0 کامنت

نشست تخصصی نواب روسای بانوان هیات های ورزشی استان در بندرعباس برگزارشد.

 

به گزارش صبح ساحل، نشست تخصصی نواب روسای بانوان هیات های ورزشی استان در بندرعباس باحضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل و مسئولین ستادی اداره کل در سالن غدیرفرمانداری بندرعباس برگزارشد‌.
محمودرضا امیاری با اشاره به طرح های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان برای بانوان،اظهارکرد: بانوان ورزشکار ما بارها در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی شایستگی بالای خود را نشان داده‌اند که این موضوع نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه می‌باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بر نقش مهم و تأثیرگذار نواب روسای هیات های ورزشی استان در شکل گیری نگاه ویژه به پیشرفت ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: استعدادیابی، نظارت و پیگیری دقیق آن هم با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌تواند رمز موفقیت ما در حوزه ورزش بانوان چه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای و چه در بعد همگانی باشد.
وی یادآورشد: برنامه ریزی و چشم اندازبسیار خوبی برای شش ماهه دوم در دو حوزه ورزش و جوانان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیات های ورزشی باید برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.
متولی ورزش و جوانان استان بیان داشت: نواب روسای هیات های ورزشی می بایست با هماهنگی روسای هیات های ورزشی درامورات اجرایی مشاورینی داشته باشند تا در پیشبرد اهداف خود موفق تر باشند.
امیاری با بیان این که نواب روسای هیات های ورزشی باید برنامه ای که چشم انداز ورزش بانوان را دارند ارائه نماینداظهارکرد:اداره کل هم پیگیر زیرساخت های ورزشی در استان می باشد و درحدتوان به هیات های
خود کمک می کند.
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید براهمیت ورزش افزود: استاندار و همه مسئولین دست به دست هم داده ایم تا برای توسعه ورزش در دوحوزه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه های خوبی انجام دهیم وامیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیفتد.
امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی دربین بانوان ورزشکار در بخش ورزش های انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیات های ورزشی را موردحمایت قراردهیم تا شاهد حضور مدال آوری بیشتر بانوان قهرمان هرمزگانی در رده های ،ملی ،
بین المللی،آسیایی ،پارآسیایی و المپیک باشیم.
وی افزود:برای ارتقاء درحوزه ورزش باید برنامه ریزی مدون داشت وازظرفیت دستگاه ها و نهادهای اجرایی استفاده وسهم استان هرمزگان را ازاعتبارات مطالبه نمود.
متولی ورزش وجوانان استان بیان نمود: استفاده از ظرفیت های ساحلی برای توسعه ورزش های مرتبط با آن می تواند فرصتی در ایجاد نشاط اجتماعی و البته شکوفایی اقتصادی مناطق ساحلی شود و نوابین باید طرح ،برنامه وسند چشم انداز چندساله برای توسعه و رشد ورزش بانوان داشته باشند.
از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست ارائه تقویم ورزشی و برنامه های عملیاتی درسالجاری،برنامه هیات های ورزشی در سومین المپیاد استعدادهای ورزشی کشور،ارائه راهکارهاو پیشنهادات مبنی برجبران زمان از دست رفته به دلیل شیوع بیماری کرونا بود.

دیدگاه ها (0)
img