صنایع پیشرفته هرمزگان تسهیلات دریافت کنند



رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت معدت تجارت استان گفت: به صنایع پیشرفته هرمزگان پس از بررسی، ارزیابی فنی و اعتبار سنجی لازم تسهیلات اعطاء می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، لیلا خشان افزود: شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برای حمایت از طرح‌های مرتبط با حوزه‌ی صنایع پیشرفته استان تسهیلات با نرخ ۵ تا ۱۰ درصد اعطاء می‌کند.
خشان افزود: کلیه متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از چگونگی برخورداری از خدمات و دسترسی به فرم‌های مربوطه به سامانه www.airdfh.ir مراجعه نمایند.

این صندوق به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه وزارت صمت برای حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی فعال در حوزه صنایع پیشرفته. فناوری‌های زیستی، برق، الکترونیک، سخت افزار و نرم افزار، میکروالترونیک، لیزر و فوتونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون پیشرفته و سامانه‌های هوشمند، فناوری نانو، مواد پیشرفته فلزات، تجهیزات پیشرفته ساخت، تولید آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی پیشرفته، هوا فضا، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، محصولات پیشرفته و سایر بخش‌ها ایجاد شده و در حال فعالیت است.
در این جلسه معرفی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حضور واحد‌های صنعتی استان در سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان برگزار شد.

منبع:صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها