12

مهر

1403


ورزشی

04 شهریور 1399 16:27 0 کامنت
شطرنجباز آرژانتینی قهرمان هفتمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین بین المللی بندرلنگه شد.
به گزارش صبح ساحل، آزاده پاسلار رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه گفت: این دوره از مسابقات با شرکت ۸۵ شطرنجباز از کشورهای ایران، آرژانتین، روسیه، ایتالیا، هندوستان، لهستان، شیلی، اکوادور، کلمبیا، ازبکستان، پرتغال، آلمان، پرو و مصر در ۹ دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه به اضافه دو ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شد.وی بیان داشت : در پایان این مسابقات اُسکار گونزالز از آرژانتین با ۷/۵ امتیاز عنوان‌ نخست را کسب کرد.‌ نادر نوروزیان از کیش با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد. پائولو کاپیتِلی از ایتالیا با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۲۹/۲۵ امتیاز سوم شد. الکساندر املجانو از روسیه با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۲۸/۵ در جای چهارم ایستاد. علیرضا عقیدتمند از کیش با ۶/۵ امتیاز پنجم و حدیث نوری ازندریانی از ملایر با ۵/۵ امتیار عنوان امتیاز آورترین بانو را از آن خودش کرد. مسابقات هفتگی آزاد این هیات روزهای دوشنبه ها به صورت آنلاین برگزار می شود. 
  شطرنجباز آرژانتینی عنوان نخست را کسب کرد 
 

 شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان

محمد رئیسی از میناب قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان شناخته شد.این دوره از مسابقات با حضور شطرنجبازان زیر ۱۸ سال از شهرستان های استان هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان برگزار شد که پس از ۵ دور رقابت به روش سوئیسی محمد رئیسی از میناب ( دانش آموز کلاس هشتم) با چهار امتیاز و پوئن شکنی بهتر عنوان قهرمانی را کسب کرد. علی تالانه از بندرعباس (دانش آموز کلاس هشتم ) با چهار امتیاز دوم شد و ابراهیم نجار از پارسیان ( دانش آموز کلاس ششم) با چهار امتیاز در جای سوم قرار گرفت. ملیکا سالاری از بندرعباس ( دانش آموز کلاس دهم) با ۳/۵ امتیاز چهارم و امین پارسا از پارسیان (دانش آموز کلاس هفتم ) با سه امتیاز پنجم شد. 
شطرنجباز آرژانتینی عنوان نخست را کسب کرد 

 شطرنج آنلاین هیات شهرستان ابوموسی

آریا طالبی ازلار ستان قهرمانی هفتمین دوره هفتگی مسابقات شطرنج آنلاین هیات شهرستان ابوموسی را از آن خودش کرد. این دوره از مسابقات با شرکت ۴۹ شطرنجباز در ۷ دوربازمان سه دقیقه دو ثانیه پاداش به روش سوئیسی به صورت آنلاین برگزار شد.  در پایان این مسابقات مقام اول را آریا طالبی از لارستان ، مقام دوم را پارمیس نورین از کیش و مقام سوم را نادر نوروزیان از کیش به خود اختصاص دادند. آریا صنوبر از کیش امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال شناخته شد.‌
شطرنجباز آرژانتینی عنوان نخست را کسب کرد 
دیدگاه ها (0)
img