اجرای 54 طرح عمرانی در جزیره ابوموسی



فرماندار ابوموسی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۵۴ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش صبح ساحل، رضا پوربابایی فرماندار ظهر امروز در دیدار با اهالی رسانه این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که خدمات دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمع و نظر مردم برسد.

وی افزود: این مهم جز با همت و همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه که پل ارتباطی انعکاس مشکلات مردم و خدمات مسوولان هستند تحقق نخواهد یافت.

فرماندار ابوموسی تصریح کرد: خبرنگار است که با نگاه دقیق و موشکافانه و با نگاهی نو مشکلات را تشریح و مسوئولان را به چاره اندیشی و رفع مشکل وادار می‌سازد.

پوربابایی ادامه داد: کار خبرنگاری مادامی که برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان باشد کار ارزشمندی است اما آنگاه که از روی غرض ورزی و امیال شخصی باشد ارزش خود را از دست می‌دهد.

وی اضافه کرد: رمپ شناوری فلزی بندرگاه ابوموسی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار که برای تعمیر به بندر شهید رجایی منتقل شده بود در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ابوموسی گفت: ۶ واحد مسکونی برای سکونت پزشکان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز در همین هفته با هدف ارتقای حوزه بهداشت و درماه شهرستان ابوموسی افتتاح شد.

پوربابایی بیان داشت: پروژه‌هایی همچون بلوار شهدای مدافع حرم، بلوار خلیج فارس، کتابخانه و فاز دوم بوستان امام خامنه‌ای در دست اجرا است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیمانکار مجتمع مسکونی ۱۸ واحدی نیز وعده داده است که کار پروژه را تا پایان سال تکمیل کند، اظهار داشت: از سال ۹۲ تا ۹۶، ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در ابوموسی اجرا شده است.

فرماندار ابوموسی اضافه کرد: در سه ساله اخیر نیز ۲۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در ابوموسی اجرا شد.

 پوربابایی ادامه داد: در زمینه جذب سرمایه گام‌های بلندی برداشته شده و برای اولین بار و با همکاری قرارگاه نیروی دریایی سپاه ۲۵ هکتار برای ناحیه صنعتی اختصاص یافته و به مرور در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری گوناگونی از قبیل گردشگری و فعالیت‌های تولیدی در شهرستان وجود دارد و در سریع ترین زمان مجوزهای سرمایه‌گذاری در این جزیره صادر می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها