حادثه در کرمان؛ مرگ 4 کارگر در پی ریزش معدن زغالسنگ



فرماندار شهرستان راور از ریزش معدن زغالسنگ در منطقه هجدک خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، "مالک اژدری" یا اعلام این خبر گفت: متاسفانه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز معدن زغالسنگ هجدک ریزش کرده و پنج نفر از کارگران محبوس شده اند.

به گفته وی تاکنون دو نفر از کارگران به بیرون از معدن منتقل شده اند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر به بیمارستان شهید باهنر کرمان انتقال داده شده است.

اژدری با اشاره به اینکه عملیات جستجو برای نجات سه کارگر دیگر همچنان ادامه دارد، بیان کرد: بنده در محل معدن حضور دارم و موارد تکمیلی را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد

دکتر "محمد صابری" رییس مرکز فوریتهای پزشکی و پیش اورژانسی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ریزش معدن زغالسنک هجدک از توابع شهرستان راور گفت: متاسفانه در این حادثه تاکنون یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شده است

وی با اشاره به نامشخص بودن سرنوشت ۳ کارگر محبوس شده در معدن زغالسنگ هجدک، ادامه داد: در این حادثه به گفته اطرافیان هنوز ۳ کارگر در معدن محبوس می‌باشند لذا نیروهای اورژانس و هلال‌ احمر در محل مستقر هستند.

در ساعت ۱۶:۵۲ رییس اورژانس کرمان از فوت ۳ کارگر دیگر محبوس شده خبر داد و گفت: لحظاتی پیش تیم های نجات و امداد به ۳ کارگر دیگر محبوس شده دسترسی پیدا کردند که متاسفانه هر ۳ نفر فوت کرده بودند.

عملیات جستجو برای نجات کارگران معدن زغالسنگ هجدک پایان یافت و سه کارگر دیگر از زیر آوار بیرون آورده شدند و متاسفانه هر سه نفر به دلیل گازگرفتگی شدید و ریزش زغالسنگ جان خود را از دست دادند.

اسامی جانباختگان حادثه ریزش معدن هجدک به شرح زیر است:

۱.سید رحیم حسینی

۲.مصطفی گلستانی

۳. امیر رضا دورانی

۴.میثم رامشک 

«عبدالله جباری» تنها مصدوم حادثه در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است.

گفتنی است معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور تعطیل است.

 عکس تزیینی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها