13

مهر

1403


اجتماعی

17 شهریور 1399 16:28 0 کامنت

 کمالی زرکانی  با حضور در دفتر روزنامه‌ی صبح‌ساحل با پرسنل و مجموعه این روزنامه دیدار کرد.

«رضا کمالی زرکانی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این دیدار گفت: اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی استان به پاس قدرانی از فعالیت های هنرمندان هرمزگان به صورت هفتگی با اهالی هنر دیدار خواهد داشت. وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد باید نمودی از فرهنگ هرمزگان را در خود داشته‌باشد، افزود: دیوارنگاره‌ای با تصاویر هنرمندان و شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای و فرهنگی هرمزگان از جمله حاج قاسم کرمی، ابراهیم منصفی، ناصر عبدالهی و غیره در راهروی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به زودی رونمایی خواهد شد. به علاوه، برگزاری نمایشگاه آثار هنری با ترکیبی از کارآفرینی محرم و طبیعت  در دستور کار است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از مکانی تحت نگارخانه‌ی هنری برای نمایش تابلوهای تصویری و هنری به طور دائم در این اداره خبر داد و افزود: از هنرمندان هرمزگان درخواست مشارکت و همکاری بیشتری را خواستار هستیم، همچنین از ایده‌ها و پیشنهادات اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان استقبال می‌کنیم.   مدیر کل فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه دخالتی در ارائه ی مجوز به نشریه ها نداریم و اینکار مستقیما از طریق وزارت انجام می شود، اضافه کرد: ما می توانیم با دادن مجوز مخالفت کنیم که این کار را نمی‌کنیم،  به این دلیل که به  هم استانی‌های خود احترام می گذاریم و با هیچ دریافت مجوزی مخالفت نکردیم و اگر زمانی تشخیص دهیم فردی صلاحیت ندارد،  قطعا برخورد می‌کنیم.  

وی  در پاسخ به این سوال که آیا نشریاتی که لغو مجوز شده‌اند امکان بازگشت دارند، گفت: بعضی از نشریات که لغو مجوز شده‌اند، این شانس را دارند و ما هم به عنوان نهاد متولی تمام تلاشمان را برای بازگشت نشریاتی که شایستگی دارند، می کنیم. به اداره کل مطبوعات و شورای نظارت نامه  می زنیم و هم خودمان به صورت شفاهی و تلفنی پیگیر هستیم. در حال حاضر سه چهار نشریه هستند که ظرفیت بازگشت دارند.  

در پایان از فعالیت‌های خبرنگار صبح ساحل تقدیر شد.

دیدگاه ها (0)
img