تخم مرغ هر شانه ای ۳۰هزارتومان/سوپرمارکت ها گرانفروشی نمی کنند



به گفته ی رییس اتحادیه سوپرمارکت داران، قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه ها تا 31 هزارتومان هم رسیده است و مغازه داران گرانفروشی نمی کنند، زیرا خودشان تخم مرغ را گران می خرند.

به گزارش صبح ساحل، رییس اتحادیه سوپرمارکت داران با اشاره به اینکه قیمت هرشانه تخم مرغ در مغازه ها تا ۳۱ هزارتومان هم رسیده است،گفت:بحث گرانفروشی مطرح نیست و مغازه داران در روزهای اخیر خودشان تخم مرغ را گران خریداری کرده اند. سعید درخشانی  در رابطه با قیمت تخم مرغ گفت: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در سوپر مارکت ها ۲۹ تا ۳۱ هزارتومان و بسته به وزن آن و قیمت خریداری شده متغییر است.

وی اضافه کرد: مغازه داران گرانفروشی نمی کنند و خودشان نیز تخم مرغ را گران خریداری می کنند و بسته به قیمتی که خریداری می کنند با حاشیه سود حداکثر ۱۰تا ۱۵درصد به فروش می رسانند.

این در حالی است که معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت تولید کنندگان در17 شهریورماه، حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده ۲۰ هزار تومان اعلام کرد. داوود موسوی دراین خصوص افزود: قیمت مصوب تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها باید ۹۵۰۰ تومان در هرشانه و ۱۱ هزار تومان در هر کیلوگرم است و در فروشگاه ها نیز حداکثر می‌تواند ۲۰ هزار تومان در هر شانه عرضه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها