هفتمین دوره فوتسال کارمندان دولت ؛

فولادهرمزگان برسکوی نخست ایستاد



 صبح ساحل، ورزشی _  مسابقات فوتسال کارمندان دولت با قهرمانی تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید. رقابت‌های فوتسال کارمندان دولت از روز بیست‌ وششم تیرماه با حضور 20 تیم‌ در 4 گروه آغاز شد که پس از بازی‌های مقدماتی ونیمه‌ نهایی چهارتیم بیمارستان امام‌رضا(ع)، بنیادمسکن، فولادهرمزگان وپدافند هوایی به دیدارهای رده‌بندی وفینال راه یافتند. در دیدار رده‌بندی دوتیم بنیادمسکن وبیمارستان امام‌رضا(ع) به مصاف هم رفتند. بنیادمسکن که هرساله جز مدعیان قهرمانی بود پس از این که در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب پدافند هوایی شد دراین مسابقه می خواست حداقل عنوان سومی را ازآن خود کند. از سوی دیگر تیم بیمارستان امام‌رضا(ع) هم که همه‌ساله جز تیم‌های اول تا چهارم مسابقات بوده است دراین بازی دنبال آن بود که مقام سومی را از دست ندهد اما درپایان این تیم بنیادمسکن بود که موفق شد بیمارستان امام‌رضا(ع) را با نتیجه پنج بریک شکست دهد. بنیادمسکن برای رویارویی با بیمارستان امام‌رضا(ع) از ترکیب وحید کریمی، حمیدشایان‌فر، مجتبی رحیمی، یوسف‌عباس دشتی، سعید دریایی، مهدی آزادی، مهدی مرادخواه، حجت سررشته‌داری و مجتبی سلیمانی استفاده کرد وبازیکنان تیم بیمارستان امام‌رضا(ع) را هم مرتضی اسماعیلی، مرتضی حسن‌پور، مرتضی خدادادزاده، علیرضاکدخدایی، ابراهیم غلام‌پور، احمد جهانگیری، مرتضی صفاری‌زاده، صمدفتحی، سعید دهقانی ومحمداسماعیلی تشکیل می‌دادند. دراین مسابقه برای بنیادمسکن، وحید کریمی، یوسف‌عباس دشتی، مجتبی رحیمی، حجت سررشته‌داری ومهدی مرادخواه گل زدند و تک‌گل بیمارستان امام‌رضا(ع) توسط سعید دهقانی به ثمررسید. بنیادمسکن با این پیروزی عنوان سومی را ازآن خود کرد.

دردیدار فینال که با حضور دانشور مدیرکل ورزش وجوانان، علی خواجه ‌فینی معاون اداره کل ورزش وجوانان، امین رئیسی رئیس اداره تربیت‌بدنی و ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس، کیانوش جهانبخش رئیس هیات ورزش های همگانی،‌عبدالمجید دبیده رییس هیات فوتبال استان ومعاونین فولاد ومسوولان پایگاه هوایی انجام شد دوتیم فولاد وپدافند هوایی به مصاف هم رفتند.پدافند هوایی که برای اولین بار بود دراین مسابقات شرکت می‌کرد انگیزه زیادی برای ایستادن برروی سکوی قهرمانی داشت وپس از این که توانست بنیادمسکن را به راحتی شکست دهد امید زیادی داشت تا از پس فولاد هم برآید. فولادهرمزگان هم که درطول این مسابقات بازی‌های بسیارزیبا از خود به نمایش گذاشت با هدایت کارگران مربی خودش توانست در یک بازی نزدیک وبا نتیجه دوبریک پدافند هوایی را شکست دهد وعنوان قهرانی هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت را از آن خود کند. کارگران برای پیروزی دراین مسابقه از وجود بازیکنانی چون امیرارسلان خوری، حسین‌جعفرزاده، محمدکارگران،سعیدصادقی،بهزادمیری‌زاده،سجادحسن‌پور،مهدی حمزه ای ،  محمدرضاباهنر، محسن‌پری‌زاده وکریم رهبر با سرپرستی محمود کوه‌شکن استفاده کرد. پدافند هم که رستمی هدایت آن را برعهده داشت از ترکیب جابر کامرانی، مجید صبردل، محمدباشفاعت، سجادجوکار، محسن بهاری، سیدسجادمولوی، احمدرضاکیها‌ن‌پور،رحمان‌رحیمیان، هادی شاکری و مهدی هاشم‌زاده استفاده کرد. دوگل تیم فولاد را سعیدصادقی وحسین‌جعفرزاده به ثمررساند وتک گل پدافند هوایی را هم محسن بهاری زد. درپایان این مسابقات از سوی هیات ورزش های  همگانی به تیم های اول تا سوم هدایایی اهداء شد وکاپ اخلاق مسابقات هم را تیم بانک ملی به سرپرستی منصور پزشک ازآن خود کرد.

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان پس از پایان این رقابت‌ها به صبح‌ساحل گفت: سطح مسابقات کارمندان دولت هرساله رو به افزایش است و رقابت بین کارمندان برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شده است . وی گفت: دردیدار فینال دیدیم که دو تیم چه تلاش زیادی برای به دست آوردن مقام قهرمانی داشتند. وی اظهارداشت: برای این مسابقات برنامه‌ریزی خوبی از سوی هیات ورزش‌های همگانی صورت گرفته بود که به لطف خداوند بدون هیچ مشکلی این مسابقات به پایان رسید که جا دارد از مسوولان برگزاری مسابقات تشکر ویژه داشته باشم. محمودرئیسی مسوول برگزاری این رقابت درپایان گفت: پنجاه بازی در هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت انجام شد که قضاوت آن را حسن رئیسی، عبدالمجیدمعماری، فوادقشمی و معین معماری برعهده داشتند. وی گفت: درطول برگزاری مسابقات عبدالرسول نیک‌پور به عنوان پزشکیار درسالن حضور داشت وکار تدارکات این مسابقات هم بر عهده حسین عبدالهی بود. مسوول برگزاری مسابقات از حضور امدادگران هلال‌احمر هم تشکر کردوگفت: حسن آئین‌جمشید وامین رئیسی هم سهم بسزایی دربرگزاری این رقابت‌ ها داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها