سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری:

تکمیل پروژه "بی آر تی" بندرعباس 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ پایان پروژه مشخص نیست



سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات اصلی اجرای شبکه اتوبوس های تندرو"بی آر تی" شهر دانست و گفت:هم اکنون تکمیل این شبکه نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش صبح ساحل، عبدالحسین ارجمند در گفت و گو تلویزیونی با بیان اینکه پایان پروژه "بی آر تی" مشخص نیست، افزود: اجرای پروژه بی آر تی به دلیل مسایل مالی و نوسانات ارز به تعویق افتاده و نمی توان زمان دقیقی برای پایان آن اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه بهبود شبکه حمل و نقل درون شهری یکی از اولویت های مهم شهرداری است، افزود: وضعیت شهر بندرعباس به گونه ای است که باید هر چه سریعتر توسعه حمل و نقل درون شهری در آن محقق شود و شهرداری نیز تمام تلاش خود را در همین راستا به کار گرفته و ما امیدواریم با رفع مشکلات مالی اجرای پروژه ها در این بخش شتاب بیشتری بگیرد.

ارجمند تصریح کرد: طرح اتوبوس تندرو شهری (BRT ) در خیابان اصلی (امام خمینی ره) شهر بندرعباس به طول ۲۸ کیلومتر شامل ۱۴ کیلومتر رفت و۱۴ کیلومتر برگشت در دست اجرا است که با بهره برداری از این شبکه شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در سطح شهر بندرعباس خواهیم بود و با اجرای آن امکان جابه جایی سه هزار نفر در مسیرهای مذکور در هر ساعت وجود دارد.

لازم به ذکر است که دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان گفته بود: پروژه BRT بندرعباس در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

«صبح ساحل» یکی از پرهزینه‌ترین پروژه نیمه‌کاره ناوگان حمل‌ونقل شهر بندرعباس را بررسی کرد؛

BRT ‌بندرعباس کجاست؟

https://sobhesahel.com/news/43107/BRT-%E2%80%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها