13

مهر

1403


فرهنگی و هنری

10 مهر 1399 18:48 0 کامنت


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تقدیر و تشکر از فعالان فرهنگی هنری هرمزگان که با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، علی غیاثی ندوشن ، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از ساخته شدن خانه هنرمندان در بندرعباس تشکر کرد.
به گزارش صبح ساحل ، رضا کمالی زرکانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع هنرمندان و افتتاح نگارخانه استاد احمدی نسب و بازدید از بخش های مختلف گفت : بندرعباس و در کل هرمزگان از لحاظ زیر ساخت های فرهنگی فقیر است و در همین راستا استاندار دستورات لازم را برای ساخت خانه هنرمندان در بندرعباس را صادر کردند.
همتی افزود : سه فرهنگسرای روستای میشی ، کریان و قلات بالا تا پایان سال آماده بهره برداری است و هفت فرهنگسرای روستایی نیز در حال احداث و از پیشرفت خوبی برخوردار است .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان پس از ارائه گزارش عملکرد شاخص های فرهنگی ، هنری استان که از رشد خوبی برخوردار بود گفت : این نتایج حاصل همراهی اهالی فرهنگ و هنر ، مسئولان استان به ویژه استاندار هرمزگان و سخت کوشی کارکنان بوده است.
در پایان این نشست از دو کتاب "پنجگانه خون خور و ملمداس نوشته علیرضا داوری و تاریخ سینمای هرمزگان نوشته احسان رضایی رونمایی شد و از فعالان فرهنگی هنری و روسای انجمن ها نیز تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه ها (0)
img