13

مهر

1403


ورزشی

11 مهر 1399 22:06 0 کامنت

حمیدرضا نجفی دونده هرمزگانی عضو  تیم فولاد سپاهان اصفهان با عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی با شگاه های کشور را به پایان برد.

حمید رضا نجفی دونده شهرستان رودان که در تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فعالیت می کند در مرحله پایانی مسابقات دو ومیدانی باشگاه های کشور در دو صدمتر عنوان سومی را کسب کرد و مدال برنز گرفت . این دونده خوب استان در دو ۴×۴۰۰ متر امدادی به همراه تیم سپاهان مدال طلا گرفت. نجفی در دو ۴×۱۰۰ متر هم مدال طلا گرفت تا افتخار دیگری برای خود به همراه تیم سپاهان کسب کند.

مرحله سوم(پایانی) رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان که در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزارشد  در مجموع با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید.

این رقابت ها که از تاریخ پانزدهم شهریور ماه  با حضور ۱۳ تیم و بیش از ۲۴۰ ورزشکار آغاز شده بود امروز به پایان رسید و در پایان و در مجموع سه مرحله تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۷۱۳ امتیاز قهرمان شد و باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۶۵۲ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۶۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.  تیم های صنعت مس کرمان با ۳۰۵امتیاز، دانشگاه یزدبا ۱۷۲ امتیاز، سلکتور با ۸۷امتیاز،عقاب نیروی هوایی با ۶۲امتیاز ومقاومت تهران با ۴۱امتیاز نیز مقام های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه ها (0)
img