13

مهر

1403


حوادث

16 مهر 1399 11:08 0 کامنت
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و  دستگیری 11 اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح سراسری مقابله با اراذل و اوباش، با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و آشکار در محلات مختلف شهرستان بندرعباس  تعدادی از  اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت در سطح شهرستان را شناسایی  و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی ضمن شناسایی  چند مخفیگاه  متعلق به اراذل و اوباش با هماهنگی مقام قضائی  در چند عملیات جداگانه و ضربتی  11 نفر از مخلان و مخلین نظم و امنیت عمومی  را دستگیر کردند. 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان  یک قبضه سلاح شکاری  به همراه 4 عدد فشنگ مربوطه یک دستگاه موتور سیکلت سنگین هزار سی سی  ،بسته های مواد مخدر شیشه به همراه  مقداری مشروبات الکلی دست ساز  کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر  ضرورت و  اهمیت ارتقاء  نظم و امنیت عمومی جامعه و  لزوم پیشگیری از هرگونه اقدامات سوء اراذل و اوباش  و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی،  از عموم شهروندان دخواست در صورت مشاهده و برخورد با  هرگونه اقدامات مجرمانه بدون فوت وقت از طریق سامانه ارتباطی پلیس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی ودستگیری مجرمان اقدام گردد.
دیدگاه ها (0)
img