13

مهر

1403


اقتصادی

18 مهر 1399 15:03 0 کامنت

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، فردا (شنبه؛ ۱۹ مهرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، قرعه کشی چهارمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو صبح فردا(شنبه ۱۹ مهرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می شود. اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک به منتخبان اعلام خواهد شد.

ایران خودرو برای این مرحله حدود ۸۰۰۰ خودرو را در قالب سه محصول راناپلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه در نظر گرفته است. ۳ محصول ثبت نامی ایران خودرو در این دوره از فروش فوق العاده شامل وانت آریسان با قیمت مصوب ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا پلاس با قیمت مصوب ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سورن پلاس با قیمت مصوب ۱۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در این طرح مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

گفتنی است؛ شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه ای در 13مهرماه  اعلام کرد ثبت نامه مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو از 14 مهرماه آغاز می شود و متقاضیان تا روز چهارشنبه ۱۶ مهر فرصت دارند برای شرکت در قرعه کشی ثبت نام کنند.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

دیدگاه ها (0)
img