12

مهر

1403


اجتماعی

30 مرداد 1392 09:21 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _ مسئول پیگیری پروژه مهر هرمزگان با برشمردن اهداف این پروژه گفت: از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده می‌شود تا مقدمات هرچه بهتر بازگشایی مدارس در این استان فراهم شود.

 

به گزارش فارس ، علی میری  در نشست کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 92 که به میزبانی روابط عمومی ناحیه یک آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سال گذشته توسط اداره روابط عمومی و تشکر از اعضای کمیته توجیه و تبلیغ، اظهار داشت: همه اعضا مانند گذشته حداکثر تلاش را داشته باشند تا در مقدمات بازگشایی مدارس، از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

 

وی افزود: هدف ما فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی هرچه باشکوه‌‌تر مدارس و اطلاع‌‌رسانی به موقع در همه زمینه‌ها از جمله نظام جدید و تحول بنیادین بوده تا رئیس گروه آموزش متوسطه دوره اول و مسئول پیگیری پروژه مهر هرمزگان دانش‌آموزان با شور و اشتیاق آماده ورود به مدرسه باشند.

 

رئیس اداره روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر هرمزگان نیز در ادامه اذعان داشت: کمیته توجیه و تبلیغ به عنوان زبان گویا در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر نقش بی‌بدیلی دارد. کرامت بلالی متذکر شد: انتظار بر این است که این کمیته با توجه به اهمیت موضوع بیش از بیش تلاش کنند تا ضمن انعکاس زحمات و فعالیت‌های سایر کمیته‌ها، سال تحصیلی پیش‌رو را سالی شاداب برای دانش‌آموزان رقم بزند.

 

وی با اشاره به نقش مهم کمیته توجیه و تبلیغ در دفاع از کارهای صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر همه کمیته‌ها وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و این کمیته در انعکاس و تبلیغ این فعالیت‌ها کوتاهی کند، گویا جهت اجرای پروژه مهر کاری صورت نگرفته است. بلالی ضمن تأکید بر ضرورت تعامل روابط عمومی‌های نواحی و مناطق گفت: ارتباط موثر و تعامل مدیران آموزش و پرورش و روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان بالاخص ناحیه یک با اهالی رسانه و مطبوعات ستودنی است.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس نیز در ادامه ضمن برشمردن فعالیت‌های انجام شده گفت: کمیته توجیه و تبلیغ با پوشش خبری مناسب، تهیه بروشور، ارسال پیامک، اطلاع رسانی به مدیران جهت تعویض تابلوی مدارس و سایر فعالیت‌ها در اطلاع رسانی و ایجاد بستر مناسب جهت شروع سال تحصیلی و مراسم بازگشایی مدارس از تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده است. فریده محمدیان با تأکید بر اینکه پروژه مهر فرابخشی است، خاطرنشان کرد: تمامی کمیته‌های تشکیل شده در آموزش و پرورش ناحیه یک با برنامه‌ریزی و همکاری و همراهی با یکدیگر در اجرای پروژه مهر حداکثر تلاش را دارند.

 

دیدگاه ها (0)
img