شطرنج آنلاین جنوب کشور به میزبانی رودان

نفرات برتر معرفی شدند 



هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین جنوب کشور با حضور ۷۴ شطرنج باز از استان های هرمزگان، کرمان، فارس و خوزستان به میزبانی هیات شطرنج شهرستان رودان برگزار شد.‌
به گزارش صبح ساحل، در پایان این مسابقات و پس از ۹ دور رقابت به روش سوئیسی عباس الله بخشی از فسا با  ۷/۵  امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد. سعید خدادادی از بندرعباس با ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار کرفت. امین چنگایی از اهواز با ۷ امتیاز سوم شد.  بهترین بازیکن پیشکسوت بالای ۵۰سال  نادر نوروزیان از کیش با ۶/۵ امتیاز شناخته شد.  امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال عرفان میرزایی از فیروز آباد با ۷ امتیاز ،  امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۲ سال  علی محمد بیدغی از اهواز با ۶/۵ ، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۰ سال  امیرمحمد موسوی از بندرعباس با  ۵ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۸ سال محمدمتین خازنی پور از رودان با پنج امتیاز و امتیاز آورترین بازیکن بانو  تبسم آسمان دره از سیریک با سه  امتیاز معرفی شدند. 
شطرنج به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 بیست و یکمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین هرمزگان 

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
در پایان این دوره از مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان استان در ۹ دور به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار شد نادر نوروزیان از کیش با کسب ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۳۹/۵ وول شد. پارسا رحیمی شهمیرزادی با کسب ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۹/۲۵ در مکان دوم قرار گرفت و علی رضا امینی از بندرعباس با کسب ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۸/۲۵ در جای سوم ایستاد.
  نفرات برتر معرفی شدند 
 

 مسابقات آنلاین شهرستان میناب

مسابقات بولت شطرنج میناب به صورت آنلاین  و با حضور ۲۶  نفر در یازده دور با زمان دو دقیقه و یک ثانیه پاداش در ازای هر حرکت برگزار شد.
در پایان این مسابقات مصطفی زاهدی از میناب  با کسب ۹/۵ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.  پارسا شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۹ امتیاز دوم شد. نادر نوروزیان از کیش با کسب ۸ امتیاز در مکان سوم ایستاد. 
  نفرات برتر معرفی شدند 
  

 شطرنج آنلاین آزاد  بستک 

حسین بیطرف از شیراز قهرمان دهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد  بستک شناخته شد. 
دراین دوره از رقابت‌ها که  با حضور ۸۶  شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، اصفهان ، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی در سیزده دور به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار شد و حسین بیطرف از شیراز با کسب ۱۱ امتیاز اول شد. جمال زارع از مشهد با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۹ امتیاز سوم و  نیایش موحد از اهواز با کسب ۹ امتیاز چهارم شد.  مقام اول بانوان را غزل گوهر چین از اهواز با کسب ۸ امتیاز از آن خودش کرد. 
  
    نفرات برتر معرفی شدند 
  
  

 نادر نوروزیان قهرمان شطرنج بندرلنگه 

نادر نوروزیان قهرمان چهاردهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه معرفی شد.  این دوره از مسابقات با شرکت ۶۳ شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه به اضافه دو ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت، به صورت آنلاین برگزار گردید شد. در پایان مسابقات نادر نوروزیان از کیش با  ۷  امتیاز ،محمد جواد میرزایی از ملایر با ۶/۵  امتیاز و پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر اول تا سوم شدند.  مهران زاهری از ملایر با پنج  امتیاز نوجوان برتر و حدیث نوری ازندریانی از ملایر و نگار سرلک از کیش دو بانوی برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.
  نفرات برتر معرفی شدند 
 

 شطرنج آزاد رودان

نادر نوروزیان مقام قهرمانی مسابقات شطرنج آزاد رودان را کسب‌ کرد.  این دوره از رقابتها  با شرکت ۲۷ شطرنجباز برگزار شد و در پايان نادر نوروزیان از کیش با امتیاز ۹ عنوان نخست را به دست آورد. محمد صباحی از البرز با ۷/۵ امتیاز دوم شد. حمید طاهری زاده از میناب با شش امتیاز سوم، حسن مرادی از کیش با شش امتیاز چهارم و یدالله سالاری از میناب با ۵/۵ امتیاز در مکان پنجم ایستاد.
امتیاز آورترین بانو حدیث ازندریانی از تهران شناخته شد‌.

 مسابقات هفتگی بلیتس آنلاین میناب 

مسابقات هفتگی شطرنج آنلاین میناب طبق برنامه از قبل اعلام شده  با حضور شطرنجبازانی از نقاط مختلف کشور و با حضور ۳۸ نفر با زمان پنج دقیقه و سه ثانیه پاداش در ازای هر حرکت در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد.  در پایان این مسابقات  مهران زاهری از همدان با کسب شش  امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. مصطفی زاهدی  از میناب با کسب ۵/۵  امتیاز دوم شد.  عرفان میرزایی  از فیروز آباد با کسب پنج امتیاز در مکان سوم ایستاد. 
امتیاز آورترین بازیکن بانو ریحانه محررزاده از بندرعباس شناخته شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها