فرماندار بندرعباس:

بازرسی از دو هزار و 600 واحد صنفی در طرح برخورد با گرانفروشی و احتکار



فرماندار بندرعباس گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت و برخورد با گرانفروشی و احتکار (بیستم مهرماه) تاکنون تعداد ۲۶۷۶ مورد بازرسی محسوس و نامحسوس درسطح شهرستان انجام شده است.
به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری فرماندار در خصوص این طرح اضافه کرد: از ابتدای طرح (بیستم مهرماه) تا کنون ٢ جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان بصورت فوق العاده تشکیل و برنامه زمانبندی گشت مشترك با محوريت فرمانداری و با حضور اعضای ستاد تنظيم بازار شهرستان تدوین و بصورت دو شيفت صبح و عصر بصورت محسوس در حال انجام است. علاوه بر این از ظرفيت بیش از  ۹۵۰ نفر بازرس افتخاری مردم پایه بسیجی، پلیس افتخاری انتظامی و مخصوصا بانوان نیز بصورت نا محسوس بازرسی نامنظم و مستمر ۲۴ ساعته در حال انجام است و تا کنون مجموعا ۲۶۷۶ مورد بازرسی محسوس و نامحسوس انجام و گزارشات مربوطه تهیه و توسط تیم فنی در حال بررسی و در صورت لزوم اعمال قانون است.


کناری در ادامه افزود: علاوه بر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتحادیه های اطاق اصناف، حكم بازرسی افتخاری برای مديران ادارات و كاركنان و دهياران نیز بعنوان بازرسان افتخاری محسوس صادر گردیده تا در سطح شهرها و روستاها نظار و حضور فعال داشته باشند.
 فرماندار بندرعباس در ادامه بیان کرد: تا کنون تعداد ۲۶۷۶ مورد بازرسی شامل ۱۲۴۵ مورد بازرسی محسوس و ۱۴۳۱ مورد بازرسی نامحسوس انجام شده و تعداد ۴۸ مورد اخطار پلمپ برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده و تعداد ۲۱۱ پرونده تخلف به مبلغ ٣٢١٧ ميليون ريال تشکیل شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها