تعداد بیماران بستری و افراد بدحال رو به افزایش است



بخشنامه قبلی مبنی بر دورکاری کارمندان که براساس مصوبه ستاد مدیریت استانی صادر شده همچنان پابرجاست و می تواند ملاک عمل ادارات قرار گیرد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فاطمه نوروزیان روز دوشنبه افزود: با توجه به وضعیت استان در بیماری کرونا و افزایش بیماران بستری در بیمارستان و همچنین بیشتر شدن تعداد بیماران با حال وخیم هرمزگان، از نظر پزشکی، کاهش حضور در ادارات و دیگر مکان های عمومی توصیه می شود.
وی تصریح کرد: هرچند بانوان و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای برای دورکاری در اولویت هستند، اما این بخشنامه طبق برنامه ریزی مدیران برای تمام کارمندان زن و مرد قابل اجراست.
به گفته دکتر نوروزیان، دورکاری به همراه ارائه گزارش کار روزانه از منزل که نشان دهنده خارج نشدن از شهر و استان است به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک می کند.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: منحنی کرونا و تعداد بیماران بستری و افراد با حال وخیم طی یک هفته گذشته رو به افزایش است.
به گفته دکتر نوروزیان ، هیچ تناقضی در آمار وجود ندارد اما آنچه وزارت بهداشت درباره وضعیت استان منتشر می کند مربوط به سراسر استان است اما هم اکنون چهار شهر بندرعباس، کیش ، بستک و پارسیان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.
وی تصریح کرد: این به معنای ایمن و مناسب بودن وضعیت سایر شهرهای استان در برابر کرونا نیست، زیرا تعدادی از بیماران از شهرهای غیرقرمز(در وضعیت هشدار) به بندرعباس اعزام و بستری می شوند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها