رقابت های شطرنج آنلاین هرمزگان

نفرات برتر معرفی شدند



آریا طالبی  از فارس قهرمان مسابقات شطرنج آزاد رودان شناخته شد.
این مسابقات در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان آریا طالبی از فارس با ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر عنوان نخست را کسب کرد.  امیر محمد افشاریان از مشهد با ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد. میلاد سلیمانیان از بندرعباس سوم شد.
در بخش امتیاز آوران بانوی دنیا مردانی از اهواز برتر شناخته شد. در بخش نوجوان برتر دختر و پسر پرنیا شفیع نیا از ساری و مهران ذاهری از همدان برترین معرفی شدند.
شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات بندرلنگه قهرمانی هفدهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه به عرفان میرزایی رسید. این دوره از مسابقات که به صورت آنلاین با شرکت ۸۶  شطرنجباز  برگزار شد در پایان عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۸ امتیاز ، سید آراد آثاری از یزد با ۷/۵ امتیاز دوم و آریا طالبی از لارستان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول تا سوم شدند.  حسن مرادی از کیش با ۷ امتیاز چهارم شد. حسن تیموری از یزد با امتیاز ۶/۵ در جای پنجم‌ قرار گرفت. بانوی برتر سمانه آب بند از یزد شناخته شد.

مسابقات پیشکسوتان ایران

فریدون فرشاد از استان لرستان قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان معرفی شد. شانزدهمین دوره مسابقات پیشکسوتان ایران در هرمزگان با حضور شطرنجبازانی از استان های مختلف کشور با زمان سه دقیقه و یک ثانیه پاداش برگزار شد که فریدون فرشاد از استان لرستان اول شد. جلال جوادی از همدان دوم و ابراهیم ذاکری گورزانگی از استان هرمزگان سوم شد.

شطرنج آنلاین آزاد


مهران زاهری قهرمان هجدهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد . این دوره از مسابقات که به صورت آنلاین با شرکت ۷۶  شطرنجباز و در یازده دور به روش سوئیسی با زمان دو دقیقه به اضافه یک ثانیه افزایش زمان در ازای هر ثانیه برگزار شد. در پایان این رقابت ها مهران زاهری از همدان با ۹ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد. عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۵۳/۵ دوم شد. محمد محمدزمان از بستک با ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۵۰ در جای سوم ایستاد. نوجوان برتر زیر ۱۶ سال پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس و بانوی برتر مسابقات مهتاب وطنی مقدم از بیرجند معرفی شد‌.

     رقابت های شطرنج آنلاین هرمزگان

رقابت های شطرنج آنلاین هرمزگان

      رقابت های شطرنج آنلاین هرمزگان

   

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها