افتتاح سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرکی بندرپل خمیر



سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپل شهرستان خمیر شامگاه چهارشنبه با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ناظر گمرکات هرمزگان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل، اسکله بندرپهل در ۷۰ کیلومتری بندرعباس و ۳ کیلومتری روستای پل و در ۱۸ کیلومتری بندر خمیر قرار دارد درواقع کوتاه‌ترین مسیر دریایی تا جزیره قشم است.

اسکله بندرپل به عنوان مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین تردد شهروندان دو شهرستان خمیر و قشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسیر دریایی بندرهای پل بندرخمیر و لافت جزیره قشم تنها مسیری است که بومیان، مسافران، تاجران و گردشگران با خودرو بین جزیره قشم و سرزمین مادری رفت وآمد می‌کنند.

شهرستان بندرخمیر بواسطه فاصله نزدیک با قشم پل ارتباط دریایی حمل ونقل خودرو و مسافر بوسیله لندینگ کرافت ازبندرپل به لافت است.

پیش از مراسم سامانه ورود و ثبت اطلاعات گمرک بندرپهل ناظر گمرکات استان هرمزگان در دیدارهای جداگانه با امام جمعه و فرماندار بندرلنگه و نماینده مردم غرب هرمزگان در خصوص مسائل و راه‌حل‌های برون رفت از شرایط موجود در حوزه تجارت ساحل نشینان به گفتگو نشستند.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها