13

مهر

1403


ورزشی

25 آبان 1399 08:26 0 کامنت

هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های جاسک‌  با انجام شش مسابقه در استادیوم شهید لشکری به پایان رسيد.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال جاسک از شش بازی انجام شده تنها یک بازی مساوی شد و ۱۵ گل از خط دروازه ها عبور کرد که تیم های اتحاد روستایی و ملوان بحل بهترین نتیجه هفته را گرفتند.
در این هفته تیم های مقاومت با ملوان مکران‌، ایثارگران با اتحاد نوین‌، امید شهرداری با اتحاد روستایی‌، ملوان بحل با دریادلان‌، طوفان بونجی با ذوالفقار و وحدت چاشک با شهدای هفت  آذر با هم به رقابت پرداختند.
در بازی های انجام شده مقاومت با سه گل محمد امین مرادی زاده‌، مجتبی زارعی و عباس کرمشاهی سه بر یک ملوان مکران را شکست داد . تنها گل ملوان مکران را فرحان ادواری به ثمر رساند.
اتحاد نوین با تک گل فرشید بدره مقابل ایثارگران به برتری دست یافت و اتحاد روستایی با چهار گل موسی نوحی زاده‌، حسین آبرونی‌، کریم نیاموی و محمود زارعی ، تیم امید شهرداری را در نخستین گام شکست داد.
ملوان بحل با چهار گل دریادلان را درهم کوبید که جلیل تنوتاسی هر چهار گل این تیم را به ثمر رساند تا به عملکرد خوب فصل گذشته خود در تیم بحل ادامه دهد.
طوفان بونجی با دو گل علیرضا رامشگر و مهدی سالاری تیم ذوالفقار را شکست داد .  وحدت جاشک نتوانست از پس تیم شهدای هفتم آذر بر آید و بدون گل متوقف شد.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال جاسک امروز یکشنبه  بیست و پنجم  آبانماه برگزار خواهد شد که در این هفته اروند با ملوان بحل‌، امید شهرداری با شهدای هفتم  آذر‌، مقاومت با اتحاد روستایی‌، طوفان بونجی با ملوان مکران‌، وحدت چاشک با ایثارگران و اتحاد نوین با ذوالفقار دیدار خواهند کرد .  در این هفته دریادلان استراحت خواهد داشت.
گفتنی است، مسابقات لیگ برتر فوتبال این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت متمرکز با حضور ۱۳ تیم در یک گروه به صورت رفت برگزار می شود.
در فصل گذشته این رقابت ها تیم ملوان بحل به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدگاه ها (0)
img