نخستین دوره  شطرنج آنلاین فرهنگیان

علیزاده از فین عنوان نخست را کسب کرد



بنیامین علیزاده قهرمان اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین فرهنگیان استان هرمز گان شناخته شد.‌

 

به گزارش صبح ساحل، اولین دوره ی مسابقات شطرنج آنلاین فرهنگیان استان هرمزگان با شرکت ۱۰ نفر از بازیکنان فرهنگی از شهرستان های استان هرمزگان با زمان سه دقیقه و یک ثانیه پاداش برگزار شد که در پایان بنیامین علیزاده از آموزش پرورش منطقه فین عنوان نخست را کسب کرد.  ابراهیم ذاکری گورزانگی از آموزش پرورش میناب دوم شد.‌
علی اکبر صبوریان از آموزش پرورش جزیره ابو موسی در جای سوم ایستاد. ‌
شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات بندرلنگه
نوزدهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه با قهرمانی ایمان تقوایی به پایان رسید. ‌ این دوره از مسابقات که به صورت آنلاین وبا شرکت ۸۷ شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی با زمان سه دقیقه به اضافه یک ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت برگزار شد در پایان  ایمان تقوایی از شیراز با ۸/۵ امتیاز اول شد. مهران زاهری از همدان با ۸ امتیاز در مکان دوم و  نادر نوروزیان از کیش با  امتیاز سوم شد.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس به عنوان نوجوان برتر و پانته آ رحیمی از شیراز بانوی برتر شناخته شدند.
مسابقات بولت شطرنج میناب
مسابقات بولت شطرنج میناب به صورت آنلاین  با حضور ۴۸ شطرنجباز در یازده دور با زمان دو دقیقه و یک ثانیه پاداش در ازای هر حرکت انجام شد که در پایان  محمد محمد زمان از بستک با  یازده امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. عبدالله بهادری از میناب با ۹ امتیازدوم شد و  عرفان میرزایی از فیروزآباد با کسب ۷/۵  امتیاز سوم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها