تقدیر امام جمعه بشاگرد از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به واسطه شتاب در اجرای پروژه ها و تحول راه های روستایی



به گزارش صبح ساحل، سرپرست اداره نظارت بر ساخت راههاي فرعي و روستايي این اداره کل ضمن اشاره به بازدید از روند اجرای پروژه های منطقه بشاگرد با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین غلامی امام جمعه محترم شهرستان بشاگرد و امیر حبیبی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ابراز داشت: تلاش های صورت گرفته در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته و رضایتمندی مردم عزیز معطوف شده است.
ميثم نوباني افزود: در این بازدید روند اجرايي پروژه بازگشايي و زير سازي و احداث ابنيه فني مسير پشتكوه شامل مسير ملكن - بن ريز - درنگ مدو تا آخران مورد ارزیابی قرار گرفت که مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه راههای روستایی موجب رضایت امام جمعه محترم شهرستان بشاگرد و تقدیر وی از مهندس عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به واسطه شتاب در اجرای پروژه ها و تحول راههای روستایی این منطقه گردید.
وی با اشاره به اینکه هدف از این بازدید بررسي مسايل و مشكلات راههاي روستايي می باشد اظهار داشت: طول این پروژه بيش از ٧٤ كيلومتر است و با اعتباري بالغ بر ١٨٠ ميليارد تومان در حال اجرا می باشد.
نوباني اضافه کرد: طول پروژه های در حال اجرا و نیمه تمام شهرستان بشاگرد حدود 440 کیلومتر می باشد و تا پایان سال جاری 100 کیلومتر آن قابل بهره برداری خواهد بود.
لازم به ذکر است یکی از مطالبات امام جمعه شهرستان بشاگرد در این بازدید پیگیری ساخت پل جگین 2 بود که رضایی لری در این خصوص افزود: مطالعات لازم در این خصوص انجام شده است و با پیگیری های مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، این پروژه در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها