12

مهر

1403


ورزشی

18 شهریور 1392 09:07 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ تیم بسکتبال استقلال زرین قشم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران حضور خواهد داشت. آبی پوشان استقلال که متاسفانه سال گذشته نتوانستند علیرغم بازی های خوبی که به نمایش گذاشتند در لیگ برتر بمانند اما با تصمیمات جدید فدراسیون بسکتبال و اضافه شدن دوتیم دیگر به لیگ برتر بسکتبال این تیم شانس دوبازی ضور در این مسابقات را پیدا کرد.

 

عبدالصمد صغیری  مدیرعامل جوان  و پرکار استقلال زرین قشم درباره این اتفاق خوب به صبح‌ساحل گفت:سال گذشته هم حق تیم ما این نبود که ازلیگ کنار برویم زیرا بازیهایی انجام دادیم و با تیم هایی مسابقه دادیم که چندین بار پر به قدرت‌تر از ما بودند.

 

وی اظهارداشت: تیم جوان استقلال قشم حتی در سال گذشته می توانست جز چهار تیم اول باشد و روی بدشانسی برخی از مسابقات را واگذار کردیم.

 

صغیری درباره فصل جدید وحضور آبی پوشان هم گفت: با تصمیمی که فدراسیون بسکتبال گرفت و تلاش و جدیتی که خودمان داشتیم  دوباره شانس حضور درلیگ برتر را پیدا کردیم و این بار نمی‌خواهیم به راحتی این شانس را ازدست بدهیم بلکه هدفمان این است که در لیگ برتر به عنوان یک مدعی گام برداریم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال زرین قشم گفت:هنوز تمرینات را شروع نکرده ایم ولی با چند مربی داخلی و خارجی در حال مذاکره مذاکره هستیم و پس از بررسی کارنامه این مربیان طی چند روز آینده سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. وی درخصوص چندین بازیکنان جدید وبازیکنان فصل گذشته هم به صبح ساحل گفت:پس ازانتخاب سرمربی ایشان اختیار کامل را خواهند داشت که بازیکنان خود را جذب کند و اگر از بازیکنان فصل گذشته هم رضایت داشت تعدادی از آن ها هم دوباره به خدمت خواهیم گرفت.

 

عبدالصمد صغیری‌درباره جذب بازیکنان بستکبالیست بومی هم گفت:تمامی بازیکنان بومی که در حد و اندازه لیگ برتر باشند در تیم ما جا خواهند داشت و حتی ما به دنبال آن هستیم تا علاوه بر بازیکنان بومی چند مربی بومی هم در کادر خود داشته باشیم. وی درخصوص محل برگزاری مسابقات تیم استقلال زرین قشم هم گفت:دربازی هایی که میزبان هستیم به احتمال قوی در سالن دانشگاه ‌آزاد به مصاف حریفان خود خواهیم رفت ولی متاسفانه این سالن مشکلاتی دارد و اگر مشکلات آن حل نشود در سالن تختی همان سالن فصل گذشته بازی های خود را انجام می دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال زرین قشم همچنین از عابدینی رییس دانشگاه آزاد قشم  هم خواست جهت  بالا بردن کیفیت مسابقات برای کف پوش سالن این دانشگاه از پارکت بسیار خوب استفاده نمایند و با در اختیار گذاشتن سالن برای تمرینات و برگزاری مسابقات دانشگاه آزاد هم سهم بسزایی در ورزش به خصوص بسکتبال قشم داشته باشد.صغیری یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیمش لیگ برتر را هواداران پرشور دانست و ازتمامی آن‌ها خواست دراین فصل هم مثل فصل گذشته حامی آبی پوشان باشند و استقلال زرین را تنها نگذارند. وی از اداره کل ورزش وجوانان هم خواست تا حمایت‌های لازم را از دو نماینده هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال  داشته باشند وهرچه سریعتر مشکلات سالن دانشگاه‌ آزاد  با رایزنی هایی که خواهد داشت برطرف سازد.

 

عبدالصمد صغیری مدیرعامل باشگاه استقلال زرین قشم از حمایت های حیدری پور مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد قشم تشکر کرد و گفت:امیدوارهستم این حمایت ها نسبت به گذشته از ورزش قشم و به ویژه بسکتبال آن بیشتر شود. وی در پایان اظهار داشت: ورزش بسکتبال یکی از رشته های ورزش بسیار مهم در سطح استان است و علاقمندان زیادی هم دارد، پس مسوولان برای حضور  پرقدرت دونماینده هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال ایران این دوتیم را تنها نگذارند. لازم به توضیح است که البدر بندرکنگ دیگر نماینده هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال ایران است که درشماره های آینده صبح ساحل به این تیم نیز خواهیم پرداخت. طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرار است مسابقات لیگ برتر از اول آبانماه با حضور 12 تیم برگزار شود.

 

دیدگاه ها (0)
img