یک بخش جدید به بخش های ویژه کرونا در بیمارستان شهید محمدی اضافه شد



رییس مجتمع آموزشی ، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس از آغاز موج سوم کرونا در هرمزگان و افزایش شمار مبتلایان و اضافه شدن یک بخش دیگر به بخش های ویژه کرونا در بیمارستان شهید محمدی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمد تمدن دار روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در حال حاضر دو بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ و سه بخش بستری کرونا با مجموع ۱۰۵ تخت در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس فعال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید محمدی بستری هستند، افزود: آمارها حکایت از آن دارد که به دلیل بی توجهی های صورت گرفته از سوی برخی ها در رعایت پروتکلهای بهداشتی و افزایش موارد ابتلا، باید شاهد بیشتر شدن بیماران بستری باشیم.

دکتر تمدن دار تصریح کرد: فشار بسیاری در این شرایط بر کادر درمان وارد است و این فشارها موجب خستگی و آسیب به سیستم سلامت خواهد شد و از مردم خواستاریم که هشدارها را جدی گرفته و تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

رییس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعمال محدودیت های شدیدتر که از اول آذرماه اجرایی می شود، بتوانیم بخشی از شیوع این بیماری مرگبار را کنترل کنیم و جلوی آسیب های بیشتر ناشی از آن که همه بخش های جامعه را تحت تاثیر قرار داده، بگیریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها