12

مهر

1403


اجتماعی

02 آذر 1399 09:12 2 کامنت

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: ۲۰ واحد صنفی در سطح شهر بندرعباس به دلیل رعایت نکردن محدودیت های وضع شده و پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، حسین باباخانی روز یکشنبه در بازدید میدانی از رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های وضع شده برای کاهش شیوع کرونا، اظهار داشت: بررسی‌های میدانی حاکی از رعایت نکردن این محدودیت‌ها ازسوی برخی صنوف در گروه‌های شغلی ٢ ، ٣ و ٤ بود.

وی ادامه داد: همچنین در روز اول اجرای این محدودیت ها حدود ۹۵ درصد واحدهای صنفی غیرضروری همکاری به نسبت خوبی داشته اند و امید می‌رود این همکاری تا زمان پایان محدودیت‌ها و ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اظهارداشت: اصل کار بر عهده مردم است و باید در این خصوص همدیگر را برای اجرای دستورکارهای بهداشتی مقابله با کرونا امر به معروف کنند تا نتیجه مناسب حاصل شود.

باباخانی یاد آور شد: هفت گشت تعزیرات هم در ۲ شیفت صبح و عصر بر اجرای محدودیت ها در سطح شهر بندرعباس نظارت دارند تا در کنار مردم بر رعایت این موارد تاکید کرده و در صورت لزوم نسبت به پلمب واحدهای صنفی متخلف اقدام شود.

  •  
  •  
دیدگاه ها (2)
img
img
اسدی 3 سال پیش
سلام عرض میکنم خدمت بازرسان گرامی شهر بندرعباس یه خواهشی داشتم در مورد بازرسی اصناف در کوچه فضیلت ۶ خیابان بهادر راسته پرده فروشان اگه امکانش هست بعنوان مشتری مراجعه کنند نه بازرس
img
گودرزی 3 سال پیش
با سلام، خیابان بهادر کوچه فضیلت ۶،راسته پرده فروشان، مغازه باز میکنن مشتری میره داخل بعدش درو میبندند، لطفا رسیدگی کنید