جانشین ستاد مدیریت کرونا در هرمزگان:

محدودیت تردد شبانه در بندرعباس همچنان ادامه دارد



جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: در حال حاضر وضعیت شهر بندرعباس از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در این شهر ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی شامگاه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه طرح جامع محدودیت های کرونا در هرمزگان با موفقیت اجرا شد و در پایان این طرح شهرهای بندرعباس، بستک و حاجی آباد از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت دادند و مابقی شهرها در شرایط زرد به سرمی برند.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر وضعیت شهرها، بخشی از محدودیت های قبل لغو شده اما مشاغل گروه ۳ و ۴ در سه شهرستان بندرعباس، حاجی آباد و بستک همچنان تعطیل خواهد بود.

ناجی تصریح کرد: در مرحله اول طرح مدیریت هوشمند، نزدیک به شش ‌هزار واحد صنفی مشمول تعطیلی شدند که در وضعیت فعلی، ۷۲۴ واحد مشمول تعطیلی شدند و بسیاری از واحدها می توانند دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

 

فعالیت ۱۷۰۰ تیم عملیاتی در طرح حاج قاسم سلیمانی

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان یکی از اقدامات خوب صورت گرفته برای کنترل هر چه بیشتر ویروس کرونا را اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح یک هزار و ۷۰۰ تیم عملیاتی برای خدمت رسانی به مردم استان فعالیت می کنند.

ناجی بیان داشت: تیم های حمایتی، نظارتی و مراقبتی تشکیل شده در طرح حاج قاسم سلیمانی در حوزه غربالگری، نگهداری افراد مبتلا در منازل و مراقبت و کنترل این افراد مشارکت دارند که در کنار طرح مدیریت هوشمند تردد به دنبال ایجاد شرایط بهتر برای کنترل بیماری کرونا هستند.

  

فعالیت های تولیدی و عمرانی نباید متوقف شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر نظارت بیشتر فرمانداران در اجرای طرح مدیریت هوشمند در هفته جاری، گفت: فعالیت های تولیدی و عمرانی طی مدت اجرای طرح نباید متوقف شود و اداره ها مطابق رنگ بندی مناطق مختلف و با ظرفیت های پیش بینی شده باید فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: در حوزه حمل ونقل عمومی نیز تمهیداتی پیش بینی شده که بر این اساس با ورود مشخصات افراد در سامانه و اپلیکیشن های طراحی شده، افراد مبتلا شناسایی و از ورود افرادی که دارای سابقه بیماری هستند و باید دوران قرنطینه خود را سپری کنند به وسایل حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی و دریایی ممانعت خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها