توقیف محموله 4 میلیارد تومانی مواد اولیه دارویی قاچاق در بندرعباس



با تیزهوشی پلیس هرمزگان، کانتینر حامل ۴تن و ۶۰۰ کیلو مواد اولیه دارویی قاچاق به ارزش 4 میلیارد تومانی در ایست و بازرسی" شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدام‌های اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی برجابجایی محموله قاچاق دارو به وسیله یک دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: پس از بررسی مسیر حرکت محموله مذکور، مأموران به ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس اعزام و یک دستگاه کامیون کشنده کاویان متعلق به قاچاقچیان را در محور بندرعباس، حاجی آباد توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸۴ بشکه ۲۵ کیلویی معادل چهار تُن و ۶۰۰ کیلو مواد اولیه ساخت داروی چرک خشک کن قاچاق و فاقد مجوز حمل غذا و دارو کشف شد.

وی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها