12

مهر

1403


ورزشی

10 مهر 1392 09:18 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی با برگزاری ۱۱ بازی انجام شد که تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان ، پدیده شاندیز، نفت و گاز گچساران و ایران جوان بوشهر دراین هفته حریفان خودراشکست دادند.

 

 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس تیم فوتبال آلومینیوم المهدی در حضور دوهزارنفر تماشاگر میزبان تیم پاس همدان بود. طلایی پوشان آلومینیوم درهفته اول این مسابقات با قرعه استراحت روبروه شده بودند اما پاس در هفته اول موفق شده بود تیم نفت مسجدسلیمان را بایک گل شکست دهدو بایک روحیه خوب آمده بودند که ازاین دیدارهم نتیجه بگیرند. نیمه اول این مسابقه برخلاف انتظار هوداران به دلیل گرما وشرجی بیش از اندازه بازی دلچسپی نبود و دوتیم بیشتر به آنالیز یک دیگر پرداختند. در نیمه دوم سرخاب سرمربی آلومینیوم با یک برنامه خوب تیمش را روانه میدان کرد وهنوز 8دقیقه از این نیمه نگذشته بود که  روی توپ ارسالی توسط حسین کاظمی میثم مجیدی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. پس از این گل آلومینیوم بر بازی مسلط شد وبا یک بازی بهتر خط دفاعی پاس را اذیت کرد  تا این که  در دقیقه 87 کاپیتان حسین کاظمی با گل زیبای که به ثمررساند آلومینیوم را دوبرصفر جلو انداخت. در این بازی محمد محمد پورمهاجم آلومینیوم بهترین بازیکن میدان به حساب می آمدزیرا با فرارهای که داشت باعث سرعتی  شدن بازی شده بود و خودش نیز در دقیقه 2+90 مزدتلاشش را گرفت و گل سوم نماینده هرمزگان را به ثمررساند. این بازی در پایان نوددقیقه با حساب سه برصفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید تا شاگردان سرخاب با پیروزی لیگ را آغاز نمایند. در این  گروه ایران جوان بوشهر با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین این گروه است.  پارسه و نفت و گاز گچساران با 4 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در سایر دیدارهای گروه دوم نفت و گاز گچساران با یک  گل  مس رفسنجان رابرد. سایپا شمال سه بریک مغلوب  ایران جوان بوشهر شد. پارسه تهران و راهیان کرمانشاه بدون گل به کار خود پایان دادند. نفت مسجدسلیمان و یزدلوله یک بریک مساوی شدند. تیم البدر بندرکنگ در هفته دوم در این گروه  استراحت داشت.

 

در دیدارهای گروه اول پدیده شاندیز مشهد مقابل نیروی زمینی تهران دوبریک به برتری رسید. گهر دورود و گل گهر سیرجان صفربرصفر مساوی شدند. فولاد یزد واستقلال اهواز یک بریک به کار خودپایان دادند. شهرداری یاسوج و سیاه جامگان مشهد و الوند همدان و گیتی پسند اصفهان پس از نوددقیقه تلاش با نتیجه بدون گل بازی  های خود را به پایان بردند. صنعت نفت آبادان و  نساجی قائم شهر هم یک بریک مساوی شدند. تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوم در این گروه  استراحت داشت. پس از این دیدار عباس سرخاب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این برد را به تماشاگران آلومینیوم تبریک می‌گویم، تیم ما شروع خوبی داشت و با حمایت مسئولان کارخانه و تماشاگران و همچنین همت بازیکنان توانستیم نتیجه خوبی را بگیریم. وی افزود: به دلیل این که بازی اولمان بود فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان تیم قرار داشت.

 

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان این که با هدف برد،‌ شاگردانم را به زمین فرستادم، ادامه داد: پاس از تیم‌های ریشه‌دار و در هر شرایطی مدعی است و از این که موفق شدیم این تیم را ببریم، بسیار خوشحالیم.سرخاب یادآور شد: نمی‌توان از هم‌اکنون در مورد دیگر تیم‌های گروه و وضعیت نهایی گروه حرف زد، چراکه باید چند هفته بگذرد تا تحلیلی از تیم‌ها داشته باشیم.وی با بیان این که داوری خوبی در این بازی شاهد بودیم، تأکید کرد: تمام تلاش آلومینیوم برای صعود مجدد به لیگ برتر است و در این راستا تمام بازیکنان هم‌قسم شده‌اند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال پاس صمن ابراز نارضایتی از داوری این مسابقه به خبرنگاران گفت: آن هایی که بازی را ندیدند شاید باورشان بشود که واقعا ما حقمان این بود که سه بر صفر بازنده باشیم اما آن هایی که در استادیوم بودند و آن هایی که بعدا از طریق تلویزیون بازی را خواهند دید حتما به این نتیجه خواهند رسید که حق پاس باخت نبود.وی افزود: خطایی که منجر به نواختن ضربه ایستگاهی و در نتیجه گل نخست آلومینیوم شد، به هیچ وجه خطا نبود و به اشتباه خطا گرفته شد.سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: داور در این صحنه فاصله زیادی با محل برخورد دو بازیکن داشت.

 

مجتبی خورشیدی افزود: داور پس از گل نخست آلومینیوم یک فرصت گل‌زنی را از تیم پاس با اعلام نادرست آفساید گرفت.وی در عین حال با بیان این که انتقاد از داوری توجیهی برای باخت سه بر صفر تیمش نیست، بیان داشت: پاس این روزها صاحب ندارد و از تیمی که صاحب ندارد، نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشت.خورشیدی با بیان این که در باشگاه برای تامین آب معدنی و شیرینی نیز پول وجود ندارد، گفت: تیم پاس مثل بچه‌ای سرراهی شده است که این برازنده باشگاهی با این قدمت نیست.

 

سرمربی تیم پاس همدان با بیان این که پس از برد آلومینیوم دیدیم که تمام مسئولان آن و حتی مدیرعامل و صاحب کارخانه آلومینیوم برای دلگرمی و عرض تبریک به بازیکنانشان پیوستند، یادآور شد: اما پاس حتی چند روز قبل نیز که در یک بازی موفق به برد شد تنهای تنها بود.وی خطاب به مسئولان استان همدان با بیان این که باید مدیر عامل تیم پاس را حمایت کنند، گفت: از استاندار و مسئولان همدان انتظار بیشتری داریم.

 

خورشیدی از تیم پاس به عنوان سرمایه‌ای برای همدان یاد کرد و افزود: با حمایت از تیم‌های ورزشی است که می‌توان در راستای سلامت جوانان گام برداشت.

 

محمدرضا سدید مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هم پس از برد سه بر صفر تیمش برابر پاس همدان، حمایت هواداران را از این تیم ستود و از آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی تیم یاد کرد.وی با تاکید بر این که آلومینیوم هرمزگان با اتکا به سرمایه‌های انسانی خود گام اول را محکم برداشت، خاطرنشان کرد: هر چند تا رسیدن به موفقیت نهایی راه پرفراز و نشیبی را پیش رو داریم اما آلومینیوم هرمزگان در گام نخست نشان داد با بهره‌ مندی از کادر فنی عالی شایستگی پیمودن پله‌های موفقیت را دارد و با انگیزه بالا به آینده بسیار امیدوار است.سدید افزود: در این دیدار تماشاگران و لیدرهای تیم با حمایت بی‌دریغ خود ثابت کردند دل در گرو موفقیت تیم خود دارند و حمایت بی‌وقفه تا پایان بازی نخست، عشق و علاقه آن ها به سربلندی تیم محبوب‌شان را به خوبی جلوه‌گر کرد.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد: قطعا استمرار موفقیت‌های تیم در گرو همدلی و همراهی و همکاری جمعی است و اطمینان داریم به پشتوانه مردم فهیم هرمزگان، حمایت مسئولان و همراهی بی وقفه هواداران می‌توانیم نماینده شایسته ‌ای برای فوتبال هرمزگان در سطح کشور باشیم.

 

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم متعلق به عموم مردم هرمزگان است و دست همه دلسوزان را که یاری‌گر تیم در این عرصه خطیر هستند به گرمی می‌فشاریم.سدید در خاتمه بیان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم در این مسیر لطف بیکران خود را شامل حالمان گرداند تا بتوانیم با همت و سختکوشی بازیکنان و نیت پاک هواداران عزیز این روند را با قدرت و صلابت طی کنیم.

 

دیدگاه ها (0)
img