13

مهر

1403


سیاسی

06 دی 1399 21:43 0 کامنت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: کمیته ی ویژه منازل سازمانی جهت تعیین تکلیف خانه‌های سازمانی استان تشکیل شد.
به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی در سومین جلسه ساماندهی منازل سازمانی استان هرمزگان ، عنوان کرد : استفاده از خانه هاي سازماني شرايط و قوانين خاصي دارد که  برای ساماندهي كردن آن منازل  يك كميته ويژه  ساماندهی منازل سازمانی در این نشست  تشکیل شد .
وی اضافه کرد: سكونت در خانه هاي سازماني تابع يكسري شرايط خاص است که پس از درخواست منزل سازمانی در کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی استان ، امتیاز و سهميه منازل سازماني کارکنان را این کمیته مشخص خواهد كرد .
شیبانی تاکید کرد: افرادي كه دراين منازل سكونت يافته اند بايد قرارداد داشته باشند و اجاره بهای خود را پرداخت کنند .
وی تصریح کرد: فرمانداران سراسر استان به افرادي كه دراين منازل بيش از زمان مقرر سكني دارند در نامه اي به آنان اعلام كنند كه درمدت يك ماه تخليه كرده و درصورت انجام ندادن آن ازطريق راه هاي قانوني برخورد خواهد شد.
شیبانی یادآور شد: حداکثر مدت استفاده از خانه‌های سازمانی 5 سال است و پس از پایان مدت استفاده‌ کننده ملزم به‌تخلیه است .
وی با تاکید بر برگزاری جلسات کمیته ویژه ساماندهی  منازل  سازمانی در شهرستان ها خاطر نشان کرد:  فرمانداران مصوبات اين جلسه را به طور جد پیگیری و نتايج اقدامات خودرا در گزارشي به كميته ساماندهي منازل سازماني استان تحويل دهند.
وی بیان کرد: استفاده از خانه‌های سازمانی منحصراً برای  کارکنان است و افراد شخصی حق‌استفاده از منازل سازمانی دولتی را ندارند.
به گزارش صبح ساحل، فرمانداران میناب، بندرلنگه و جاسک بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت داشتند و گزارشات خود را در خصوص ساماندهی منازل سازمانی ارائه کردند.
دیدگاه ها (0)
img