12

مهر

1403


ورزشی

07 دی 1399 08:23 0 کامنت

سرپرست تیم ملی کبدی بانوان ساحلی کشور گفت: ششمین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان از دوم دی ماه به میزبانی بندرعباس آغاز شده است.‌

 

به گزارش صبح ساحل، زهرا رحیمی نژاد در گفت و گو با صبح ساحل اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی کشور در بخش بانوان از روز دوم دی ماه  در بندرعباس آغاز شد ه و به مدت یازده روز ادامه دارد.
وی با بیان این که اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان با حضور ۱۶  کبدی کار برای حضور در رقابت های آسیایی برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این اردو آماده سازی بازیکنان از نظر بدنسازی و کیفیت فتی است و تلاش می کنیم در طول این مدت تمرینات خوبی داشته باشیم.
وی عنوان کرد : تیم ملی کبدی بانوان ساحلی برای مسابقات آسیایی که فروردین ماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود خود را آماده می کند وتیم ملی کبدی بانوان ساحلی نخستین حضور خود در مسابقات ساحلی را تجربه می کند و مطمئا شرایط برای ما خیلی متفاوت است. سرپرست  تیم ملی کبدی ساحلی بانوان عنوان کرد: این اردو با حضور نفرات برتر کشور برگزار و افراد دعوت شده زیر نظر  کادر فنی تمرین خود را در زمین ساحلی  مجموعه غدیر بندرعباس انجام خواهند داد.
رحیمی نژاد با اشاره به این که ورزشکارانی از استان های تهران، کرمانشاه، فارس، قزوین، سیستان و بلوچستان، مرکزی، گلستان، خراسان و البرز  در این اردو حاضر هستند که جوانترین بازیکن اردو ۱۸  سال و بالاترین بازیکن با سن ۳۰  سال می باشد.
وی بیان داشت: از رقیبان اصلی مادر مسابقات کشورهای هند ، تایلند ، چین تایپه و کره هستند.

تیم ملی کبدی بانوان در بندرعباس اردو زد

دیدگاه ها (0)
img