13

مهر

1403


اجتماعی

07 دی 1399 12:03 0 کامنت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: اکنون شیوه برگزاری امتحانات مجازی برای دانشجویان دغدغه عظیمی شده و آن ها از مدیریت حاکم بر دانشگاه هرمزگان و معاونت آموزشی گله‌ می‌کنند.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا صالحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: امتحانات پایان ترم در دانشگاه هرمزگان از اواسط دی‌ماه به صورت مجازی آغاز خواهد شد و دانشجویان از هم‌اکنون با مواجه با یک شیوه جدید امتحان، به چالش کشیده شده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان افزود: در این میان برخی دانشجویان مشکلات خود را با بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در میان گذاشتند، در مقابل اما مسئولان دانشگاه هرمزگان که از ابتدا داعیه دار عملکرد خوب خود در آموزش مجازی بودند، حتی در جواب مطالبه دانشجویان مطرح می‌کنند؛ در صورت ضعیف بودن اینترنتتان، دروس خود را حذف کنید.

صالحی ادامه داد: اکنون شیوه برگزارب امتحانات مجازی برای دانشجویان دغدغه عظیمی شده و آن ها از مدیریت حاکم بر دانشگاه هرمزگان و معاونت آموزشی گله‌ می‌کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولین امر از قبل بروز چنین مشکلاتی را آنهم با وجود ضعف در زیرساختهای اینترنت دانشجویان که از قبل و در دوران آموزش مجازی نیز خود را نشان داده بود، عبرت گرفته و تصمیمات جدیدی اتخاذ کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: معاونت گفتمان سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان پیگیری های به التزام ارائه نکات مربوط به امتحانات مجازی، نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه هرمزگان ارسال کرده است.

صالحی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان با رویکرد مسئله محوری همواره مطالبات دانشجویان این دانشگاه را پیگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان وظیفه و رسالت خود را می‌داند مطالبات دانشجویی را پیگری کند و مسیری را برای دانشجویان در راستای بیان مطالباتشان هموار سازد.

دیدگاه ها (0)
img