شناسایی و دستگیری قاتل فراری



 

صبح ساحل، حوادث _ قاتل فراری، در محله کمربندی دستگیر شد. رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان با اعلام خبر دستگیری قاتل فراری شهرستان کلاله گفت: در راستای طرح ممنوعیت تردد و اسکان اتباع خارجی غیر مجاز در سطح استان، اکیپ گشتی سواره  مهاجرت و گذرنامه در حین گشت‌زنی در مناطق آلوده به تردد اتباع بیگانه، در  محله کمربندی شهرستان بندرعباس به فردی با گویش و لهجه شبیه اتباع افاغنه فاقد مدارک شناسایی مواجه شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سرهنگ احمد دادستانی ادامه داد: این متهم دستگیر و جهت شناسایی به اردوگاه مراقبتی منتقل شد. وی افزود:متهم در بازجویی های مامورین،پس از ضد و نقیض گویی‌های متعدد، خود راهویت افغانی نامید.

سرهنگ دادستانی یادآور شد:متهم در اعترافاتش بیان داشت  7 ماه قبل، با زنی در شهرستان کلاله آشنا و با وی رابطه برقرار نموده است که یک شب در حین ملاقات، متوجه  همسر زن  شده و با چاقو اقدام به قتل مرد نموده است.این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم و استعلامات پلیس آگاهی مبنی بر صحت موضوع، مراتب در دستور کار قرار گرفت و نامبرده با پرونده جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. گفتنی است اعلام دستگیری قاتل به پلیس شهرستان کلاله باعث خوشحالی خانواده مقتول و تقدیر از زحمات اداره مهاجرت و گذرنامه گردید.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها