12

مهر

1403


ورزشی

17 دی 1399 14:41 0 کامنت
در روز پایانی از مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور تیم آیندگان به دیدار تیم پدیده فیروزکوه رفت. 
در پنجمین  روز از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی گرمسار تیم آیندگان که از چهار بازی قبل خودش صاحب یک شکست ، دو پیروزی و یک مساوی شده بود به مصاف نماینده فیروز کوه فت. 
تیم آیندگان که برای صعود به لیگ یک نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد و نیمه نخست را با دو گلی که حسین رحیمی و حسن سپهری به ثمر رساندند پیروز به رختکن رفتند.‌ 
با شروع نیمه دوم تیم پديده یکی از گل های خورده خودش را جبران کرد اما علی جوذری اجازه نداد که فاصله دو گل کم شود و گل سوم را برای آیندگان به ثمر رساند. 
فشار حملات تیم آیندگان تمامی نداشت و شاگردان هادی بزوال برای این خاطرشان از صعود به لیگ یک راحت شود عقب نکشیدند و امير حسین دهقانی با یک شوت زیبا گل چهارم را برای آیندگان به ثمر رساند. در ادامه آیندگان صاحب یک ضربه پنالتی شد که سینا احمدیان پور موفق نشد گل پنجم را برای هرمزگان به ثمر برساند. تیم پدیده موفق شد گل دوم را هم بزند اما این بازی در پایان با نتیجه چهار بر دو به سود هرمزگان به پایان رسید و آیندگان جشن صعود به لیگ یک را جشن گرفتند.
آیندگان با این پیروزی و با کسب ۲۶ امتیاز در مجموعه دو مرحله از بازی های رفت و برگشت مرحله نهایی به لیگ یک صعود کرد.
در پایان دور رفت مرحله نهايی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم پديده فيروزكوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بيت قم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد . نماینده هرمزگان با ۸ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروين قالا ماکو با ۳ امتیاز پنجم و جنرال ويند سقز با دو امتیاز در مکان ششم جای گرفت. در  پایان اين مرحله از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه دو تیم و در مجموع چهار  تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت. 
دیدگاه ها (0)
img