12

مهر

1403


ورزشی

20 مهر 1392 09:28 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ میناب طیور صفر کاسپین قزوین یک

گل: میلاد قربان زاده دقیقه 75 برای کاسپین قزوین

داور: محمدرضاتارخ با کمک مهدی هاشمی‌نسب وحامد صفایی داورچهارم عباس صادقی

اخطار: میلاد پرند افشار(میناب‌طیور)وحیدعلی اوسط(کاسپین) ورزشگاه شهرداری میناب سه‌شنبه 16مهرماه 92 .

میناب‌طیور: حسین برزویی، اکبربختیاری،مرتضی‌رحیمی، میلاپرندافشار،علی‌اصغرسلمانی،علیرضاعزیزی،عبدا...دهباشی، هادی باغانی(74غلامحسین شریفی،مهرزادحقیقی، مهدی فرزانه،سعیدآزاد(87 جهانبخش درویشی،

سرمربی : کوروش برمک

میناب طیور درحالی مقابل حریف قزوینی خود درنخستین بازی لیگ دو ظاهر شد که مجوز این دیدار 2 ساعت قبل از بازی از سوی فدراسیون فوتبال کشور صادرشدوعلت آن شکایتی بود که بازیکنان میناب‌طیور به عدم پرداخت مطالباتشان به فدراسیون کرده بودند وکوروش برمک وسرپرست تیم برای برگزاری این دیدار درتهران بسرمی‌بردندوتیم توسط حبیبی هدایت می‌شد. بازی دو تیم سرد وبی‌روح آغاز شد ودر 45 دقیقه اول بازیکنان بیشتر به فکر دورکردن توپ از دروازه‌های خود بودند.

 درنیمه دوم میناب‌طیور نیم‌نگاهی به دروازه حریف داشتند اماحملات پراکنده این تیم چندان خطری برای حریف نداشت حتی یکی دو موقعیت نیز به دست آمدکه مهاجمان تیم قدراین توپ را ندانستند. درادامه بازی حریف با به دست‌گرفتن میانه میدان روی یکی از حملات  خود توسط میلاد قربان‌زاده صاحب گل شد.

 میناب‌طیور برای گل تساوی تلاش کرد اما بازیکنان تیم کاسپین با بازی منطقی و محافظت از تک‌گل خود این بازی را با پیروزی به پایان بردند تا سه امتیاز شیرین درهفته اول دراندوخته خود ذخیره کند.

دیدگاه ها (0)
img